Servizos da SGAD para soporte das Subsecretarías
Mediante este kit de servizos, a SGAD pon a disposición das Subsecretarías unha vía sinxela e rápida para solicitar os servizos que dan soporte aos procesos necesarios para que a Subsecretaría poida desenvolver as actividades relacionadas co seu ámbito competencial esencial.
Este kit tamén é de gran utilidade no ámbito das Secretarías Xerais dos organismos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes da Administración Xeral do Estado.
O conxunto de servizos do kit estruturouse en 3 áreas temáticas sobre a base das necesidades funcionais ás que dan resposta.
Desta maneira, mediante un formulario único, a persoa responsable da Subsecretaría pode solicitar o alta neste conxunto seleccionado de servizos da SGAD, así como acceder á información básica sobre eles. Pódese seleccionar individualmente cada servizo e enviar nun sinxelo formulario a solicitude integrada de todos os requiridos.
Unha vez remitido o formulario, desde a SGAD contactarase cos interlocutores indicados para solicitar os datos adicionais.
Encha o formulario único de solicitude
Descargue o PDF con toda a información
Pode remitir, así mesmo, á Secretaría Xeral de Administración Dixital suxestións e consultas sobre o Kit de servizos para Subsecretarías a través deste formulario .