accesskey_mod_content

Portais de prestación de servizos: da información á xestión

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

LOCALTIC: Rede de portais para as AAPP

Autor: Jorge Dumont Sañudos. Entidade: Telefónica España
LocalTIC é un servizo en rede enfocado ao desenvolvemento da e-Administración no ámbito local. O obxectivo é facilitar que os concellos poidan dar servizos públicos electrónicos, homoxéneos, evitando a fenda dixital nun territorio, ao estar representados por un órgano supramunicipal que lidera a implantación e sustentabilidade do desenvolvemento da e-Administración.

O Portal de Emprendedores da Comunidade de Madrid incrementa a súa oferta de servizos

Autor: Daniel Cabrero Suárez. Entidade: Axencia Informática e Comunicacións da Comunidade de Madrid
Iniciativa do Portal do Emprendedor, conxunto de aplicacións web que centralizan e permiten a xestión telemática de todos os servizos a emprendedores, desde a idea inicial ata a creación da empresa, baixo as premisas de eficacia e eficiencia administrativa e o mellor servizo público á cidadanía, utilizando múltiples canles (Internet, teléfono, SMS, e-mail,...).

Sistema de Georeferenciación de gasolineiras do Mº de Industria, Turismo e Comercio: Geoportal para a consulta de prezos de gasolineiras e pasarela con Google Earth.

Autor: Pablo Burgos Casado. Entidade: Ministerio de industria, Turimo e Comercio
O MITYC decidiu implantar un Geoportal onde se poderán visualizar as estacións de servizo como obxectos georeferenciados, consultar os atributos de calquera delas, buscar cada un deles por nome e sobrepor toda a información cartográfica dispoñible en Internet dentro do movemento IDE, todo iso baseándose nos estándares abertos do OGC (Open Geospatial Consortium).

O Portal de Emprego da Comunidade Autónoma de Galicia

Autor: Alejando Casas. Entidad: Dirección Xeral de Formación e Colocación. Consellería de Traballo. Xunta de Galicia
La Comunidad Autónoma de Galicia lleva trabajando muchos tiempo en utilizar las T.I. para interactuar con sus usuarios. El presente trabajo es un resumen de todas las actuaciones realizadas y de su impacto en la sociedad. Tambien presente las funcionalidades de su portal de empleo cara al ciudadano y al empresario.

Portal temático de salud de la Comunidad de Madrid - Consultas y gestiones sanitarias

Autor: Yolanda Chamas Nistal. Entidade: Consellería de Sanidade da Comunidade de Madrid
Portal temático de saúde personalizado en tres audiencias: cidadán, profesional e empresa pública ou privada.A horizontalidad dos contidos e flexibilización de menús permitiulle estruturar a información en áreas de interese para cada unha das audiencias onde se prima a linguaxe e a comprensión dos temas de saúde e asistencia sanitaria.

MPI: O meu perfil investigador. Grupo SCImago. Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía, FECYT

Autor: Carlos Olmeda Gómez. Entidade: Grupo SCImago. Departamento de Biblioteconomía e Documentación.Universidade Carlos III de Madrid
MPI (O meu Perfil de Investigador) é unha ferramenta desenvolvida polo grupo de investigación SCImago, da Universidade de Granada, dentro do proxecto Atlas da Ciencia. A ferramenta elabora un informe bibliométrico que mostra a información correspondente á produción científica dun autor ou grupo de autores a partir de bases de datos Thomson Scientific.

MPI: O meu perfil investigador. Grupo SCImago. Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía, FECYT. 2ª versión (anula o envío 170/2007SA).

Autor: Carlos Olmeda Gomez. Entidade: Grupo Scimago. Departamento de Biblioteconomía e Documentación. Universidade Carlos III
Nesta comunicación proponse un conxunto de liñas de innovación, baseadas nas iniciativas de desenvolvemento emprendidas no Geoportal IDE do Ministerio de Industria, Comercio e Turismo, como é o desenvolvemento e implantación de servizos WMS (Web Map Services), a utilización do freeware como estímulo e motor de innovación.

WWW.AVILES .es, un portal de servizos.

Autor: Víctor Manuel Solla Barcena. Entidade: Concello de Avilés
O Concello de Avilés , construíu un portal Web orientado aos servizos aos cidadáns que facilitase a relación entre eles e Administración , nunha contorna C2A e A2C.

Portal do Sistema Nacional de Emprego "Un punto de encontro"

Autor: Javier Rodriguez Arroio. Entidade: Servizo Público de Emprego Estatal - Instituto de Emprego (INEM)
Descrición do recentemente creado Portal do SNE. Trátase dun sitio web cuxa actividade principal é a xestión da intermediación no mercado laboral.

A Intranet do Senado

Autor: José Angel Alonso López.. Entidade: Senado
Esta comunicación pretende mostrar a situación da Intranet do Senado, que foi desenvolvida durante o últimos seis meses e que se está despregando nestes momentos.es continuación da comunicación que se expuxo en Sevilla, no Tecnimap 2006, e na que se anunciaban as liñas mestras do proxecto que é agora unha realidade.

Alisios. A web ao servizo da comunidade educativa

Autor: Antonio Juan López Rodriguez. Entidade: Consellería de Educación, Universidades, Cultura e Deportes do Goberno de Canarias
Alisios é unha plataforma común de comunicación vía WEB cuxo obxectivo é lograr a integración de toda a comunidade educativa no uso das novas tecnoloxías, facilitando para iso, un acceso personalizado de cada usuario aos servizos electrónicos que presta a Consellería de Educación, Universidades, Cultura e Deportes.

Mapa Cidade: Desenvolvemento dunha guía de rúas interactiva para a cidade de Castelló

Autor: Maria José Gomez López. Entidade: Concello de Castelló
Deseñouse unha gran base de datos corporativa que se alimenta das achegas das familias, os centros docentes, os servizos centrais e os propios docentes, e que dan por resultado os persoais docentes e os nomeamentos dos mestres e profesores.

Instrumentos de soporte para a modernización dos servizos públicos: portal mellora os servizos públicos e observatorio para a mellora dos servizos públicos

Autor: Esperanza Alvarez Molina. Entidade: Consellería de Xustiza e Administración Pública
O portal mellora os servizos públicos é un espazo de encontro creado para que a cidadanía e os/as profesionais poidan expresar as súas opinións, necesidades e expectativas. este espazo concrétase nunha aplicación web que posibilita a participación en liña da cidadanía ao redor da mellora dos servizos públicos mediante foros, cuestionarios e grupos de análises.

Interoperabilidade con notarios no Portal Tributario da Rexión de Murcia

Autor: Pedro Oliveirais Sanchez. Entidade: Dirección Xeral de Informática da Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia
Desenvolvemento dunha plataforma virtual chamada Opinar.es saudable, cuxos obxectivos son: promover a participación cidadá a través dunha contorna tecnolóxica; avanzar no estudo, análise e incorporación das expectativas cidadás en saúde; e xerar información útil e actualizada para xestores e responsables de sanidade para guiar e facilitar a toma de decisións.

Novo Portal do Cidadán do Concello de Pozuelo de Alarcón. Evolución dun proxecto

Autor: Carlos Artal deLara. Entidade: Grupo Intermark
Nesta comunicación preséntase a evolución do proxecto realizado polo concello de Pozuelo de Alarcón e Grupo Intermark para o desenvolvemento do novo portal do cidadán de Pozuelo, situación que provocou o cambio, enfoque do proxecto e resultado final.

A Cienciatk do CSIC. Un portal multimedia con tecnoloxía j2ee para a difusión da cultura científica en internet.

Autor: Clara Cala Rivero. Entidade: Consello Superior de Investigacións Científicas. Ministerio de Educación e Ciencia
ienciatk é un proxecto do CSIC para o fomento e difusión da cultura científica, que entrará en produción a finais de 2.007. Facilita a través de Internet e mediante un portal Web o acceso a case 40.000 documentos multimedia de carácter multidisciplinar (vídeos, imaxes e sons) dos fondos da Mediateca do CSIC.

Portais de prestación de servizos no INE: da información á xestión do coñecemento.O Proxecto SIGIAS (Sistema Integrado de Xestión de Incidencias de Aplicacións e Servizos)

Autor: Jose Antonio Perea Yustres. Entidade: Instituto Nacional de Estatística
SIGIAS compón unha base de datos da prestación do servizo, que permite aos analistas obter unha visión de negocio instantánea ou histórica, analizar o desempeño de procesos, e identificar aqueles puntos de necesaria mellora, ou cuxa mellora achegar vantaxes substanciais nos procesos O INE mantén un I+D+i dentro do ámbito da Xestión do Coñecemento.