- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Publicado contorna de probas do Directorio de Entidades – DIRe
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
13 abril 2018
Este novo sistema de información información permite ás persoas xurídicas do ámbito privado manter unha información básica sobre a súa estrutura para facilitar a interrelación coas aplicacións de administración electrónica da SGAD.
O Directorio de entidades (DIRe) é un sistema de información que permite ás persoas xurídicas do ámbito privado, manter unha información básica sobre a súa estrutura. Xerando un código único a nivel de unidade, para que as distintas aplicacións da Secretaría Xeral de Administración Dixital e daqueles organismos, Administracións Públicas e servizos privados que desexen facer uso da este información poidan acceder á mesma.
DIRe facilita o cumprimento da lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas que no seu artigo 14 recoñece o dereito e obriga de relacionarse electronicamente coas Administracións Públicas.
O sistema pon a disposición das entidades un portal web de acceso e xestión de información básica relativa á súa entidade: enderezo postal, información de contacto, etc. Información da súa estrutura en tantos niveis como sexa necesario. DIRe proporciona un código alfanumérico unívoco a cada entidade e a cada unidade da mesma que lle permitirá relacionarse coa Administración Pública. No portal web de consumo calquera cidadán poderá buscar entidades dadas de alta e obter toda a información contida. O acceso ao portal de xestión faise a través de identificación con certificado electrónico.
Ademais do portal web, ponse a disposición das entidades interfaces de servizos web para o alta, baixa ou edición dos datos. O acceso ás interfaces requirirá WS-Security. Igualmente ponse a disposición das entidades, incluídas entidades do ámbito público, servizos web de consulta da información das entidades dadas de alta no sistema.
Publicouse en internet a contorna de probas de DIRe, pode acceder a el a través do seguinte url: https://se-dire.redsara.es .
Pode atopar máis información sobre o uso dos portais ou a integración cos servizos web na Solución Direntidades do CTT.
- Servizos electrónicos
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8