- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Publicat entorn de proves del Directori d'Entitats – DIRe
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
13 abril 2018
Aquest nou sistema d'informació informació permet a les persones jurídiques de l'àmbit privat mantenir una informació bàsica sobre la seva estructura per facilitar la interrelació amb els aplicacions d'administració electrònica de la SGAD.
El Directori d'entitats (DIRe) és un sistema d'informació que permet a les persones jurídiques de l'àmbit privat, mantenir una informació bàsica sobre la seva estructura. Generant un codi únic a nivell d'unitat, perquè les diferents aplicacions de la Secretaria General d'Administració Digital i d'aquells organismes, Administracions Públiques i serveis privats que desitgin fer ús d'aquesta informació puguin accedir a la mateixa.
DIRe facilita el compliment de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques que en el seu article 14 reconeix el dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les Administracions Públiques.
El sistema posa a la disposició de les entitats un portal web d'accés i gestió d'informació bàsica relativa a la seva entitat: adreça postal, informació de contacte, etc. Informació de la seva estructura en tants nivells com sigui necessari. DIRe proporciona un codi alfanumèric unívoc a cada entitat i a cada unitat de la mateixa que li permetrà relacionar-se amb l'Administració Pública. Al portal web de consum qualsevol ciutadà podrà cercar entitats donades de alta i obtenir tota la informació continguda. L'accés al portal de gestió es fa a través d'identificació amb certificat electrònic.
A més del portal web, es posa a la disposició de les entitats interfícies de serveis web per a l'alta, baixa o edició de les dades. L'accés a les interfícies requerirà W-Security. Igualment es posa a la disposició de les entitats, incloses entitats de l'àmbit públic, serveis web de consulta de la informació de les entitats donades de alta en el sistema.
Se ha publicado en internet el entorno de pruebas de DIRe, puede acceder a él a través de la siguiente url: https://se-dire.redsara.es .
Pot trobar més informació sobre l'ús dels portals o la integració amb els serveis web en Solució Direntidades del CTT.
- Serveis electrònics
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8