accesskey_mod_content

Canle de denuncias (Lei 2/2023)

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Tipoloxía: Sede e procedementos electrónicos

Área: Denuncias anónimas

Descrición:

La aplicación web Canal de Denuncias facilita, en el ámbito de la Administración del Estado, el cumplimiento de la Ley 2/2023, de 20 de febrero, reguladora de la protección de las personas que informen sobre infracciones normativas y de lucha contra la corrupción.

quede acordo á preservación da identidade do informante en todo momento, establecida pola lei, esta información nunca será obxecto do dereito de acceso a datos persoais e limítase a posibilidade de comunicación da este identidade só á autoridade xudicial, o Ministerio Fiscal ou a autoridade administrativa competente esixindo que, en todo caso, impídase o acceso por terceiros á mesma.

Canle de Denuncias garante a confidencialidade da identidade do informante e de calquera terceiro mencionado na comunicación, así como das actuacións que se desenvolvan na fase de tramitación. Igualmente garántese a protección de todos os datos das denuncias fronte a accesos non autorizados. O sistema non almacena a dirección IP do informante.

O sistema interno de información que ofrece Canle de Denuncias para cada entidade consta de dous partes:

• Canle interna de información (Canle de denuncias): Permite alta e seguimento das denuncias por parte dos informantes.

- Alta verbal (gravación devoz distorsionada) e/ou escrito (formulario).

- Protección da identidade. 

- Posibilidade de achegar documentos (tamén na fase de tramitación e resolución)

- Acceso anónimo ou con datos identificativos (non accesibles ao xestor)

• Sistema de xestión e administración (backend), para a resolución/escalado dos distintos tipos de denuncia. Este módulo permite tanto a administración do servizo (usuarios, roles, etc.) como a xestión interna por parte da entidade das denuncias recibidas.

- Roles (según el Sistema de Integridad de la AGE – SIAGE): Administrador técnico, Administrador de entidad (opcional), Supergestor (opcional), Gestor.

- Xestión delegada de usuarios e roles

- Xestión de avisos e comunicacións.

- Buscador de denuncias

- Xestión de conflito de intereses 

La SGAD y el centro usuario deberán formalizar un modelo de aceptación de las condiciones del servicio y encargo del tratamiento de forma previsa a la prestación del servicio. Deberá actualizarse el RAT (Registro de actividades de tratamiento) del centro usuario.

Como solicitar o servizo: El alta del organismo en el servicio de Canal de Denuncias anónimas se puede solicitar en el formulario del kit de subsecretaría.