accesskey_mod_content

Aproximaciones á Lei de acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos desde as Administracións

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Mediateca: implementación dos conceptos da Web 2.0 no ámbito dos media para un contexto educativo

Autor: José Quirino Vargas Ibáñez
Entidade: Consellería de Educación (Comunidade de Madrid)
A Mediateca Educamadrid, implementou na súa estrutura e funcionalidade conceptos característicos da chamada web 2.0: contorna amigable e sinxela que permite a usuarios non expertos realizar contribucións nos materiais, crear espazos e redes comúns de grupos de interese, compartir as súas propias achegas, determinar a agrupación dos contidos (folksonomías), etc.

Resumen da comunicación

O portal de integración e convivencia para os inmigrantes na Comunidade de Madrid

Autor: María Martínez Gonzalez
Entidade: Consellería de Inmigración e Cooperación da Comunidade de Madrid
Centralizar toda a información de carácter xeral e de interese en materia de inmigración: Buscador, Noticias, Informes, Accesos Directos, Mapa de Recursos para a inmigración, etc. . Proporcionar información personalizada sobre os servizos de formación, asesoramento xurídico, orientación e inserción laboral.

Resumen da comunicación

HERMES: Sistema de xestión de Suxestións e Queixas da Comunidade de Madrid

Autor: Ángel Conde Gómez
Entidade: Vicepresidencia Segunda e Consellería de Xustiza e Administracións Públicas. Dirección xeral
A Comunidade de Madrid puxo en marcha un novo proxecto para o desenvolvemento dun Sistema de Xestión de Suxestións e Queixas, co fin de ofrecer aos cidadáns un servizo cada día máis eficaz e eficiente que redunde nunha maior calidade de atención.

Plan de calidade e administración electrónica con especial incidencia no Rexistro Telemático de Ordes, Resolucións e Convenios e a implementación da firma dixital

Autor: Elena Fernández Aguirre
Entidade: Consellería de Educación, Universidades, Cultura e Deportes. Goberno de Canarias

Acceso da cidadanía á administración electrónica fronte á atención presencial: un caso práctico

Autor: José Navarrete Mercado
Entidade: Delegación Provincial de Xaén da Consellería de Economía e Facenda da Xunta de Andalucía
A estratexia seguida polo Servizo de Relacións co Contribuínte da Delegación Provincial de Xaén da Consellería de Economía e Facenda xunto coas accións implementadas nestes últimos anos fixo posible incorporar as novas tecnoloxías ao funcionamento interno do Servizo e fundamentalmente á asistencia do contribuínte

Interoperabilidade entre o Servicio Canario de Empleo e as súas Entidades Colaboradoras

Autor: Daniel González Morales
Entidade: Servizo Canario de Emprego
Desenvolvo un sistema de interoperabilidade entre o Servizo Canario de Emprego e as entidades colaboradoras definindo os niveis de interoperabilidade organizativa, semántica e técnica. Desde o punto de vista tecnolóxico, a solución baséase no uso de Servizos Web no marco dunha arquitectura orientada a servizos (SOA) e na utilización dun Enterprise Service Bus (ESB).

A Administración Electrónica na Xestión de Centros Educativos e na prestación de Servizos Avanzados á Comunidade Educativa

Autor: María Luz Osorio Teva
Organismo: Consellería de Educación da Xunta de Andalucía.
A Consellería de Educación atópase nunha posición de saída privilexiada para alcanzar en tempo e forma os obxectivos marcados pola Lei 11/2007, xa que a implantación do Modelo Integrado de Xestión e de Provisión de Servizos Avanzados conformado polos sistemas Séneca, Pasen e Secretaría Virtual, constitúe unha sólida base para a construción da oferta de AE da Consellería.

Aproximación á aplicación da Leyt 11/2007 de acceso electrónico dos cidadáns á xestión dos recursos administrativos da Consellería de Educación da Xunta de Andalucía (eMINERVA)

Autor: Juan Almorza Daza
Organismo: Consellería de Educación-Xunta de Andalucía
O Sistema Minerva automatiza e integra o seguimento e execución dos Recursos e Sentenzas da Consellería de Educación. A evolución de Minerva consiste na súa adaptación para a aplicación ao seguimento e xestión dos recursos administrativos da Lei 11/2007 de acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos, con base nas plataformas corporativas da Xunta de Andalucía.

e-Xunta. O roadmap da nova administración electrónica da Xunta de Galicia.

Autor: Jorge Remuiñán Suárez
Entidade: Xunta de Galicia
De face a mellorar o servizo que a Xunta ofrece aos cidadáns e prever a adopción das obrigas da Lei 11/2007 era obrigada a adopción dunha nova "Enterprise architecture". Este artigo responde á pregunta onde quere estar a organización? (modelo "to be") e enuncia as iniciativas máis significativas adoptadas para ese efecto.

eLos retos do 2010 (EEES e LAECSP): A perspectiva da xestión universitaria.

Autor: Juan Camarillo Casado
Entidade: Universidade de Sevilla - Servizo de Informatica e Comunicacións
O proxecto nace ante a necesidade de ofrecer un mellor servizo á nosa comunidade universitaria a través do uso e máximo aproveitamento das tecnoloxías da información e comunicación. Estas tecnoloxías constitúen unha ferramenta indispensable para atender a redución e simplificación dos trámites administrativos aos que ven obrigados na súa relación cotiá coa Universidade.

A evolución de SOROLLA para a tramitación electrónica na xestión económico orzamentaria

Autor: Manuel Lucas Alonso
Entidade: Intervención Xeral da Administración do Estado
A comunicación explica a evolución do Sistema de información SOROLLA para a súa adaptación ao procedemento de fiscalización electrónica, mellorando sensiblemente a interface de usuario como consecuencia da utilización de servizos web para o envío e recepción de documentos electrónicos entre os Centros xestores do gasto e as Intervencións delegadas.

Calidade do Aire da Comunidade de Madrid

Autor: Ricardo Vargas López
Entidade: Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio da Comunidade de Madrid
A renovación dos contidos en materia de calidade do aire da páxina web da Comunidade de Madrid responde á necesidade de ampliar a información ofrecida ao cidadán, mellorar o seu contido e facilitar o acceso á mesma, todo iso no marco da Lei 27/2006.

Resumo da Comunicación(Abre en nova xanela)

Publicación electrónica do Boletín Oficial e do Taboleiro de edictos do Concello de Madrid

Autor: María Mercedes Lozano Quirce
Entidade: Ou.A. Informática do Concello de Madrid
A lo largo de la comunicación se muestra, en diferentes apartados, el punto de partida, los objetivos específicos, el diseño e implementación, junto con las actividades relativas a la gestión del cambio para la implantación de los nuevos procedimientos asociados a la publicación electrónica, para concluir con la puesta en marcha y resultados obtenidos.

Padrón Municipal de habitantes do Concello de Madrid (ePOB)

Autor: Antonio Paso de la Torre
Entidade: Ou.A. Informática do Ayuntamientod de Madrid
O Concello de Madrid puxo en marcha unha nova aplicación deseñada como servizo para a xestión do Padrón Municipal de Habitantes e Censo Electoral cunha ampla porcentaxe da súa construción dirixido cara á interrelación con outros sistemas de información e outras administracións, dentro do enfoque integral de Administración electrónica.

Aproximacións á Lei de acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos desde as Entidades locais

Autor: Jaime Mora Fernández de Marcos
Entidade: Administración
Esta comunicación pretende dar unha visión na contorna local da figura do Defensor do usuario da Administración electrónica definida no artigo 7 da Lei 11/2007 de acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. Para iso, abórdase inicialmente a súa formulación na Administración do Estado para logo trasladalo á contorna local.

Goberno electrónico na Deputación de Tarragona

Autor: Fabián Torres Suárez
Entidade: Steria Ibérica
La Diputación de Tarragona ha decidido abordar un ambicioso proyecto de modernización de su gestión. Esto le permitirá mejorar, sin ninguna duda, la atención prestada a los ciudadanos a través de las entidades locales, que son las que en definitiva tienen el trato más cercano con los ciudadanos.

Desenvolvemento do Portal Cidadán do Concello de Fuenlabrada: integración de servizos do Concello e pago telemático a través do portal.

Autor: Rubén Prida Collado
Entidade: Grupo Intermark
O Concello está a pór en marcha a 2ª versión do seu portal municipal. Este expúxose como a base para a implementación dun "Portal Cidadán" que integre un conxunto de servizos que o cidadán poderá realizar de forma telemática, cun importante aforro de custos e de tempo, tanto para a Administración como para o propio usuario.

O uso dos medios electrónicos nos órganos colexiados do Concello de Sabadell

Autor: Agustí Cerrillo Martínez
Entidade: Universitat Oberta de Catalunya
O Concello de Sabadell vén desenvolvendo unha intensa actividade no campo da aplicación das tecnoloxías da información. No relatorio exponse o proxecto para dixitalizar completamente o circuíto de convocatoria dos órganos colexiados. Tamén se analizan as posibilidades para as AAPP para usar os medios electrónicos no funcionamento dos órganos colexiados que se derivan do LAECSP.