Canle 060
Tipología: servizos de infraestrutura
Área: atención á cidadanía
Descrición:
O servizo multicanle 060 é o servizo de información da Administración do Estado e os seus organismos públicos, ofrecendo un servizo común de atención ao cidadán.
O Servizo 060 proporciona asistencia multicanle ao cidadán nas consultas de información e trámites que teña que realizar coa Administración do Estado. Mediante unha infraestrutura única, integráronse servizos de distintos organismos nun único servizo común, o que permite racionalizar e mellorar a calidade do servizo de atención ao cidadán.
Proporciona unha infraestrutura común de rede intelixente para absorber e atender as consultas de cidadáns, así como un conxunto de axentes que dan resposta ás consultas que requiren un maior grao de personificación na atención. Permite así mellorar a calidade de atención ao cidadán empregando e optimizando os recursos existentes.
Entre outros, ofrécense os seguintes servizos:
• Recepción e encaminamiento intelixente de chamadas a través dun sistema de intelixencia artificial e lingüística que cataloga e clasifica as interaccións dos cidadáns e os sistemas informáticos (pregunta aberta).
• Servicios de menús de voz informativos e interacción automática (reconocimiento de voz y conversión texto a voz).
• Herramientas de xestión de axentes, monitorización e tipificación de chamadas.
• Xestión de colas, fluxos, gravación das chamadas e informes a medida.
Os servizos de rede intelixente con linguaxe natural permiten adherir novos servizos de maneira flexible e ilimitada, axustándose ás necesidades e requisitos de cada centro. Ademais, permite reutilizar o coñecemento dos axentes e os recursos dos sistemas, simultanear tarefas co consecuente aforro de custos para a Administración.
As unidades adheridas poden prestar o seu servizo de atención a través do número único 060 ou manter un número de acceso directo durante un período de tempo, cando así se acorde.
De maneira adicional, a infraestrutura 060 asume a xestión e provisión doutros servizos telefónicos de rede intelixente (90x ou 9x).
Como solicitar o servizo: O alta do organismo no servizo 060 pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.
Posteriormente a SGAD contactará co solicitante para concretar os detalles técnicos do servizo e o sinatura do convenio de colaboración.