- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Toda a capacidade da PID ao servizo dos Municipios
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
18 xuño 2018
Produciuse un gran aumento no número de transmisións de ámbito local realizadas a través da Plataforma de Intermediación Electrónica durante o primeiro trimestre de 2018
No gráfico seguinte, ofrécese desagregada mes a mes a mesma comparación co trimestre do ano anterior: do enorme aumento experimentado no número de transmisións xestionadas durante o mes de marzo despréndese que o sistema está perfectamente dimensionado —isto é, o potencial existe e a plataforma está preparada— para tramitar calquera demanda de tramitacións electrónicas requirida desde o ámbito municipal.
Fig.1. Comparativa mes a mes de transmisións do 1er trim. de 2018 e do 2017
Porque este dato de transmisións de ámbito municipal durante o mes de marzo multiplicou por nove o mellor rexistro de todo o ano 2017, que se situou en “só” 219.279 transmisións en outubro. En marzo o sistema foi capaz de tramitar case dous millóns de transaccións só de entidades locais.
Calquera municipio, independentemente da súa poboación, dimensión ou necesidades de tramitación electrónica, pode utilizar a capacidade da plataforma para incorporar novos servizos con altas demandas, ocasionais ou sostidas no tempo. Como se observa na gráfica, a marxe de crecemento de entidades locais é enorme, xunto ao previsible aumento de transaccións que suporía en municipios de gran poboación como vimos no caso de Barcelona, podendo ser a referencia para outros municipios similares como Madrid, Valencia, Sevilla,etc.
Fig.2. Comparación do número total de transaccións do últimos cinco trimestres
Segundo os datos do primeiro trimestre desagregados por localidades, o municipio que xerou este significativo incremento é Barcelona, en concreto, a través do seu ‘Institut Municipal de Serveis Socials’.
MUNICIPIO | 2018/1er. trim. |
---|---|
Barcelona [IMSS] | 2.176.982 |
Valencia | 53.052 |
Madrid | 39.809 |
Bilbao | 32.827 |
Málaga | 29.722 |
Xixón | 22.196 |
Sta. Cruz de Tenerife | 16.265 |
Castelló da Plana | 13.596 |
Jerez de la Frontera | 9.028 |
Mataró | 8.315 |
Resulta evidente o desequilibrio —e, por tanto, as posibilidades do sistema— posto que Barcelona multiplica por 260 o número de transmisións do 10º clasificado, Mataró.
CONCLUSIÓN
A capacidade demostrada pola Plataforma de Intermediación Electrónica para absorber altas demandas, ocasionais ou sostidas no tempo, como corroboran as transmisións xestionadas do ‘Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona’ durante o pasado mes de marzo, permite afirmar que os Concellos poden e deben seguir incorporando consultas a máis servizos e novos procedementos que faciliten e simplifiquen a relación dos cidadáns coa Administración Local.
Para máis información de uso ten dispoñible os indicadores da Plataforma en DATAOBSAE e da Solución PID -SVD do CTT.
- Infraestruturas e servizos comúns
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
- Leis 39 e 40
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8