- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Finalitat:
Definir un nou model d'atenció al ciutadà, incorporant a la xarxa 060 el desenvolupament d'un sistema de resolució de preguntes freqüents, que incremente la satisfacció de les necessitats i expectatives del mateix.
Objectiu:
El propòsit de l'aplicació és la construcció d'un sistema de publicació de preguntes freqüents que dote al servici 060 de la capacitat de fer arribar al ciutadà aquella informació més rellevant dins de l'àmbit d'actuació del MINHAP.
Per a açò es dota a l'aplicatiu dels mecanismes necessaris per a la gestió, creació, manteniment, presentació i cerca de preguntes freqüents, comunament conegudes com FAQs, dins del portal d'Internet corresponent al servici 060 del MINHAP.
Descripció:
Aplicatiu orientat a oferir capacitat per a la gestió, creació, manteniment, presentació i cerca de Frequently Asked Questions, comunament conegudes com FAQs, dins del portal d'Internet corresponent al servici 060 del MINHAP.
Dissenyat per a facilitar la comunicació amb els ciutadans i la gestió dels problemes, dubtes o necessitats que estos pogueren tindre, el projecte té com a motor principal una base de coneixement centralitzada que mitjançant mecanismes de retroalimentació permeten la resolució dels dubtes dels ciutadans de forma eficient.
L'aplicatiu ens oferix un mecanisme senzill per a publicar en la Web 060 aquelles preguntes freqüents d'interés per als ciutadans, sense necessitat de coneixements previs de programació o publicació Web. Per a açò disposem d'una interfície Web que, en funció dels permisos d'usuari dels quals gaudim, ens permetrà realitzar les tasques necessàries per a administrar l'entorn, editar les nostres preguntes freqüents, i finalment publicar-les per a posar-les a la disposició del ciutadà.
En línies generals, la funcionalitat gira entorn de/entorn de les següents accions:
- Creació i edició de preguntes freqüents.
- Publicació de les preguntes freqüents una vegada revisades.
- Gestió de les categories baix les quals es classifiquen les preguntes freqüents.
- Gestió dels usuaris amb accés a l'aplicatiu, així com els permisos assignats a estos.
- Supervisió d'estadístiques d'activitat del sistema
Basat en una arquitectura de lloc públic-privat, podrem implantar la part visible per al ciutadà en qualsevol part de la Web, mantenint el mòdul privat de gestió en un entorn de servidors protegit amb la finalitat de garantir el nivell de seguretat de l'aplicatiu.
Requisits:
A nivell d'usuari és necessari disposar d'un navegador Web basat en IE 6, IE 7 o Firefox 2.x amb connexió al servici, i credencials d'accés a la part de gestió.
Els requisits mínims per a este projecte són :
- Màquina virtual de java jdk 1.5 o superior
- Servidor d'aplicacions Jboss , encara que també podria utilitzar-se un Tomcat
- Instància de base de dades Oracle 9i
- Openldap
Resultats:
L'aplicatiu ha de ser capaç de fer arribar al ciutadà, de forma simple i directa, aquella informació considerada com a rellevant pels responsables de l'aplicatiu.
Avantatges:
L'usuari podrà publicar continguts en el portal 060, de forma senzilla i sense coneixements previs de programació ni de publicació de continguts.