Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Punt d'Accés General (administracion.gob.es)

  • Nomene Abreujat:
    PAG
    Normativa:
    http://administracion.gob.es (Obri en nova finestra)
    Resum:
    El Punt d'Accés General (administracion.gob.es), facilita la relació dels ciutadans amb les administracions públiques en ser la porta d'entrada via internet als servicis públics.

    Està regulat per Orde HAP/1949/2014, de 13 d'octubre, per la qual es regula el Punt d'Accés General de l'Administració General de l'Estat i es crea la seua seu electrònica.
    Destinataris:
    Ciutadà
    Organismes Responsables:
    Ministeri de Política Territorial i Funció Pública
    Secretaria d'Estat de Funció Pública
    Direcció general de Governança Pública
    Manera d'Ús:
    Servici en xarxa per a usuari final
    Contacte:

    Subdirecció General d'Impuls de l'Administració Digital i Servicis al Ciutadà: secretaria.sgiadsc@seap.minhap.es

    Les incidències amb el PAG relatives a contingut del Portal, així com les relatives a les subscripcions a ocupació pública, o a beques, subvencions i premis, hauran de realitzar-se a través del formulari d'incidències del CAU(Obri en nova finestra)

    Tipus de Solució:
    Infraestructura o servici comú
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Estatal
    Àrea tècnica:
    Llocs web, seus electròniques i atenció al ciutadà
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    HTML , JAVA , J2EE , Servicis Web , XML
    Sistema Operatiu:
    Qualsevol

    Descripció

    El Punt d'Accés General (administracion.gob.es), facilita la relació dels ciutadans amb les administracions públiques en ser la porta d'entrada via Internet als servicis públics. És una mesura establida per CORA per a superar el fraccionament i dispersió de la informació actualment existent.

    Les principals característiques definides:

    • Orienta al ciutadà en la seua relació amb les AAPP, oferint la informació i els servicis a la seua disposició des de la perspectiva dels esdeveniments i necessitats ciutadanes.
    • Oferix de manera centralitzada ajuda a les empreses i emprenedors, mostrant de forma fàcil les alternatives que l'administració oferix per a la creació d'empreses des de la xarxa.
    • Facilita l'accés a l'a la relació dels procediments administratius de l'AGE (i de la resta d'Administracions que proporcionen les seues dades), amb indicació dels terminis màxims de durada dels mateixos, així com dels efectes que produïsca el silenci administratiu.
    • Fomenta en els ciutadans la utilització de la tramitació electrònica en facilitar l'accés als servicis electrònics mitjançant una classificació i ordenació per matèries des de la perspectiva ciutadana.
    • Fomenta la participació dels ciutadans amb la presència en xarxes socials i la retroalimentació amb base en bústies de suggeriments i opinió.

     

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    PAe - Gestió de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable