Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Punt d'Accés General (administracion.gob.es)

  • Nomene Abreujat:
    PAG
    Accessos Directes:
    http://administracion.gob.es (Obri en nova finestra)
    Resum:
    El Punt d'Accés General (administracion.gob.es), facilita la relació dels ciutadans amb les administracions públiques en ser la porta d'entrada via internet als serveis públics.

    Està regulat per Ordre HAP/1949/2014, de 13 d'octubre, per la qual es regula el Punt d'Accés General de l'Administració General de l'Estat i es crea la seua seu electrònica.
    Destinataris:
    Ciutadà
    Organismes Responsables:
    Ministeri de Política Territorial i Funció Pública
    Secretaria d'Estat de Funció Pública
    Direcció general de Governança Pública
    Manera d'Ús:
    Servei en xarxa per a usuari final
    Contacte:

    Sotsdirecció General d'Impuls de l'Administració Digital i Serveis al Ciutadà: secretaria.sgiadsc@seap.minhap.es

    Les incidències amb el PAG relatives a contingut del Portal, així com les relatives a les subscripcions a ocupació pública, o a beques, subvencions i premis, hauran de realitzar-se a través del formulari d'incidències del CAU(Obri en nova finestra)

    Tipus de Solució:
    Infraestructura o servei comú
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Estatal
    Àrea tècnica:
    Llocs web, seus electròniques i atenció al ciutadà
    Àrea funcional:
    Administració
    Llicencia:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    HTML , JAVA , J2EE , Serveis Web , XML
    Sistema Operatiu:
    Qualsevol

    Descripció

    El Punt d'Accés General (administracion.gob.es), facilita la relació dels ciutadans amb les administracions públiques en ser la porta d'entrada via Internet als serveis públics. És una mesura establida per CORA per a superar el fraccionament i dispersió de la informació actualment existent.

    Les principals característiques definides:

    • Orienta al ciutadà en la seua relació amb les AAPP, oferint la informació i els serveis a la seua disposició des de la perspectiva dels esdeveniments i necessitats ciutadanes.
    • Ofereix de manera centralitzada ajuda a les empreses i emprenedors, mostrant de forma fàcil les alternatives que l'administració ofereix per a la creació d'empreses des de la xarxa.
    • Facilita l'accés a l'a la relació dels procediments administratius de l'AGE (i de la resta d'Administracions que proporcionen les seues dades), amb indicació dels terminis màxims de durada dels mateixos, així com dels efectes que produïsca el silenci administratiu.
    • Fomenta en els ciutadans la utilització de la tramitació electrònica en facilitar l'accés als serveis electrònics mitjançant una classificació i ordenació per matèries des de la perspectiva ciutadana.
    • Fomenta la participació dels ciutadans amb la presència en xarxes socials i la retroalimentació amb base en bústies de suggeriments i opinió.

     

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se d'alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució.

    PAe - Gestió de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució.

    *

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable