El Punt d'Accés General (administracion.gob.es), facilita la relació dels ciutadans amb les administracions públiques en ser la porta d'entrada via Internet als servicis públics. És una mesura establida per CORA per a superar el fraccionament i dispersió de la informació actualment existent.
Les principals característiques definides:
- Orienta al ciutadà en la seua relació amb les AAPP, oferint la informació i els servicis a la seua disposició des de la perspectiva dels esdeveniments i necessitats ciutadanes.
- Oferix de manera centralitzada ajuda a les empreses i emprenedors, mostrant de forma fàcil les alternatives que l'administració oferix per a la creació d'empreses des de la xarxa.
- Facilita l'accés a l'a la relació dels procediments administratius de l'AGE (i de la resta d'Administracions que proporcionen les seues dades), amb indicació dels terminis màxims de durada dels mateixos, així com dels efectes que produïsca el silenci administratiu.
- Fomenta en els ciutadans la utilització de la tramitació electrònica en facilitar l'accés als servicis electrònics mitjançant una classificació i ordenació per matèries des de la perspectiva ciutadana.
- Fomenta la participació dels ciutadans amb la presència en xarxes socials i la retroalimentació amb base en bústies de suggeriments i opinió.