Esdeveniments

• Online
  • 31 gener 2023
  • 10:00h - 12:00h

El objetivo de esta sesión es presentar el Programa de Política del Decenio Digital 2030 al público en general, abordando sus objetivos, componentes principales, desafíos y oportunidades para los ciudadanos europeos y los actores del ecosistema digital europeo.

Al gener de 2023 entrarà en vigor el Programa de Política per al Decenni Digital 2030.

Es farà una breu introducció del programa, destacant que és la primera estratègia digital acordada conjuntament per les institucions de la UE amb una governança multinivell, un avanç significatiu després de l'Agenda Digital i el Mercat Únic Digital. Després procedirem amb un panell interactiu entre diferents actors per a mostrar la seua importància institucional, empresarial, regional, etc.

Resgístrese ací(Obri en nova finestra)

Programa(Obri en nova finestra)

Més informació.(Obri en nova finestra)