Esdeveniments

• Presencial (Cadis)
  • 20 octubre 2022 - 21 octubre 2022
  • 9:00

La IX Edició del Congrés d'Innovació Pública #Novagob2022 que, en un primer moment es va plantejar en una modalitat híbrida, explicarà finalment amb un programa íntegrament presencial en la ciutat de Cadis (Espanya)

La IX edició del Congrés d'Innovació Pública, que organitza la Fundació NovaGob, viatja a Cadis de la mà de la Diputació provincial i l'Ajuntament de la ciutat.

NovaGob 2022 es dissenya finalment, com un congrés íntegrament presencial amb una clara aposta per tornar a reunir a la comunitat de la innovació pública en la cita presencial de Cadis, prevista per als dies 20 i 21 d'octubre.

En la web del Congrés NovaGob ja es pot consultar el programa preliminar. Este programa està inspirat en el document Missions de l'Administració Pública, elaborat colaborativamente  per la comunitat NovaGob a l'inici de l'any i en el qual s'identificaven com les principals missions del sector públic per al futur pròxim els següents temes:

• l'obertura i integritat,
  • el talent humà,
  • l'accessibilitat,
  • la tecnologia i
  • finalment i vinculant a totes les altres, el canvi cultural en l'Administració.

El Congrés NovaGob aposta des de 2014 pels valors, la tecnologia i les persones per a aprofitar tot el potencial de les organitzacions públiques. És el resultat d'una acció col·laborativa en el disseny del seu programa -amb les aportacions de la comunitat a través de la seu virtual en xarxa social NovaGob(Obri en nova finestra) -. És el motor del debat sobre els reptes del present i futur de l'Administració Pública.

Programa(Obri en nova finestra)

Inscripció(Obri en nova finestra)

Web de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)