- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Que é o Centro de Transferencia de Tecnoloxía - CTT?
O Centro de Transferencia de Tecnoloxía publica un directorio xeral de aplicacións ou/e solucións cuxo obxectivo é favorecer a reutilización de solucións por todas as Administracións Públicas. Este portal informa de proxectos, servizos, activos semánticos, normativa e solucións que se están desenvolvendo en materia de Administración electrónica. Os seus principais obxectivos son:
- Crear un repositorio común de software e de servizos para a súa reutilización nas Administracións Públicas.
- Crear unha base de coñecemento común sobre as diversas solucións técnicas (normativas, servizos, activos semánticos, infraestrutura, desenvolvementos, etc.). no ámbito da Administración electrónica.
- Crear un espazo onde se poidan compartir experiencias e cooperar no ámbito da administración electrónica.
Ademais, desde espazo reservado en (Abre
O
O Centro de Transferencia de Tecnoloxía é a resposta ao mandato do artigo 17 do Real Decreto 4/2010, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Interoperabilidade no ámbito da administración electrónica.
Ademais, o Centro de Transferencia de Tecnoloxía atópase recollido no artigo 158 da lei 40/2015. O Centro de Transferencia de Tecnoloxía é o directorio xeral de aplicacións para a súa reutilización na Administración Xeral do Estado e interopera cos directorios establecidos por outras Administracións Públicas.
Para axudar a utilizar o
- Guía Rápida de Uso do
CTT . Introdución breve aoCTT e o seu funcionamento: contornas, solucións, usuarios, etc. Atópase dispoñible para usuarios anónimos dentro da área área de descargas da solución “CTT ” - Guía de publicación e licenciamiento de activos , preparada dentro do ámbito do Esquema Nacional de Interoperabilidade, para coñecer todas as consideracións previas e pasos a realizar antes de proceder a solicitar o alta da solución: condicións de copyright e autoría, estudo de compoñentes, selección da licenza, preparación do activo para a distribución, etc.
- Guía para a prestación de aplicacións en modo servizo , preparada dentro do ámbito do Esquema Nacional de Interoperabilidade e da reutilización en modo servizo. Serve como ferramenta de apoio ás Administracións Públicas que queiran ofrecer aplicacións, plataformas, infraestruturas ou procesos en modo servizo para a súa reutilización por outros organismos. Inclúe consideracións a ter en conta antes de proceder a solicitar o alta de solución reutilizable en modo servizo.
- Edición de solucións. Explica como realizar a edición e xestión dunha solución na contorna
CTT -PAe . Atópase dispoñible para usuarios anónimos dentro da área área de descargas da solución “CTT ”. - Manual administrador de listas de distribución con .
mailman Describe as opcións de configuración de uso máis frecuente nas listas de distribución así como as tarefas que debe levar a cabo o administrador/moderador da mesma. Atópase dispoñible para usuarios anónimos dentro da área área de descargas da solución “CTT ”. - Servizo de soporte. Para calquera dúbida ou incidencia pode porse en contacto co servizo de soporte en http://soportecaid.redsara.es http://soportecaid.redsara.es
- Servizo de consulta sobre dúbidas de licenciamiento: En colaboración con Rede.es ofrécese un servizo de consultas a través do cal as
AAPP poderán formular cuestións relacionadas con software libre e o licenciamiento das súas solucións.
O directorio de solucións do
Todas as solucións dispoñibles no
http://administracionelectronica.gob.es/ctt
O
Para aquelas solucións que desexan construír unha comunidade de desenvolvemento ao redor do seu proxecto software libre, creouse a organización
A organización
O funcionamento do
Un conxunto de documentos, ficheiros, noticias, páxinas de información e servizos. Conceptualmente unha solución ou/e proxecto pode ser:
- Servizos horizontais postos a disposición de todos os organismos para facilitar ou simplificar a implantación de novos servizos.
- Desenvolvementos realizados cuxo código e información asociada ponse a disposición das Administracións para que poida utilizarse ou mellorarse.
- Activos semánticos modelos de datos ou listas de codificación que poden ser reutilizadas por outras administracións públicas.
- Calquera proxecto tecnolóxico no que se conta a experiencia da súa implantación e uso para que outros organismos poidan beneficiarse dela.
- Recomendacións, normativa, metodoloxías, etc. de aplicación no ámbito das
TIC na administración.
No directorio de solucións do
- Pestana “Xeral”. É a páxina de presentación da solución que recolle os conceptos xerais da solución e os principais datos de interese. Ademais o responsable da solución pode decidir incluír:
- Novidades. Novidades públicas relacionadas coa solución.
- Subscripción. Notificacións de cambios que se realicen en noticias ou documentos relacionados coa solución.
- Pestana “Info. Adicional”. Profunda nos detalles funcionais e tecnolóxicos da solución.
- Pestana “Área de descargas”. Diferentes contidos públicos descargables organizados por cartafoles.
- Outras pestanas. Os responsables da solución poderán habilitar o uso doutras 2 pestanas públicas para dar máis información, indicadores, etc.
Ademais, cada solución pode ofrecer aos usuarios rexistrados das administracións públicas que accedan pola rede SARA:
- Pestana “Área de Descargas”. Contidos adicionais aos xa presentes para usuarios anónimos que son específicos para Administracións Públicas.
- Pestana “Colaboración”. Participación en foros de discusión sobre as solucións.
- Outras pestanas. Os responsables da solución poderán habilitar o uso doutras 2 pestanas para dar máis información, indicadores, acceso a listas de distribución de correo, etc.
En calquera caso unha solución terá un máximo de 5 pestanas activas.
Aquelas solucións que o desexen poderán iniciar un proxecto de desenvolvemento colaborativo habilitado no espazo
- Área de código fonte. Xestión do código do proxecto a través dun repositorio
GIT . Este repositorio é a contorna de traballo e atópase en desenvolvemento e en continua evolución, por tanto pode haber materiais incompletos e software con defectos pendentes de liquidar. O lugar preferente onde fornecer as versións oficiais e estables do proxecto englobando código fonte, documentos de instalación, integración, etc. será a área de Descargas da soluciónCTT asociada. - Gráficos. Consulta de estatísticas acerca de aspectos relacionados co proxecto, como contribucións, visitantes, actualizacións de código, etc.
- Xestión de Incidencias. Pódese xestionar a notificación, evolución e resolución de todas as solicitudes relacionadas con cada proxecto: incidencias do servizo, solicitudes de soporte, solicitudes de mellora, resolución do sistema, etc.
-
Wiki . Creación e xestión da documentación do proxecto de forma colaborativa
Os usuarios do
A contorna
- Visitante anónimo. É aquel usuario que só desexa consultar información xeral de carácter público das solucións do
CTT . Este usuario non necesita identificarse e ten acceso desde Internet e desdered SARA a . - Visitante rexistrado do
PAe . Son aqueles usuarios que teñen un maior interese por participar activamente noPAe : expresando a súa opinión, participando en foros ou/e comunidades, etc. Desde calquera ámbito (público ou privado) pódese contar cun usuario rexistrado noPAe . Dispoñible desde internet e desdered SARA a . - Visitante rexistrado do
PAe das Administracións Públicas. Son aqueles visitantes rexistrados doPAe que pertencen ás Administracións Públicas. Dita pertenza á Administración será validada polos responsables doPAe . Estes usuarios terán maiores niveis de acceso a funcionalidades e servizos do PAe. Concretamente para o caso doCTT , se ademais acceden pola redeSARA , teñen dispoñibles máis opcións de consulta, participación e descarga (pestanas área de descargas, colaboración e máis) dentro das solucións. - Administrador de solucións. Unha vez cóntase co perfil “visitante rexistrado do
PAe das administracións públicas” no caso concreto doCTT pódese solicitar a creación dunha nova solución converténdose no administrador da mesma. O administrador das solucións é o responsable de xestionar a solución: contidos, usuarios, etc. e só poderá realizar dita administración desde a redeSARA . Unha solución pode contar con varios administradores.
Os usuarios da organización
Para poder ser visitante rexistrado das Administracións Públicas débese traballar nunha administración pública e utilizar unha conta de correo electrónico da entidade. A asignación deste perfil solicítase no rexistro de usuario seleccionando perfil "administración" e é supervisada polos administradores centrais do
Cando un usuario quere atopar unha solución para reutilizar na súa administración debe dirixirse ao directorio de solucións do
- Buscador de solucións . Permite utilizar conxuntamente opcións de procura por palabras crave e por clasificación e características da solución. É dicir, poderíanse buscar por exemplo todas as solucións relacionados con firma (texto=asina) e que sexan servizos horizontais (clasificación técnica=servizos horizontais para
AAPP ). Se o cajetín “texto” déixase baleiro pódese obter unha listaxe de todos os proxectos correspondentes a unha determinada clasificación (a que estea seleccionada).
No Buscador de solucións doCTT incorpórase a opción de procura predictiva que permite anticiparse aos resultados desexados polo usuario. Unha vez introduciu un mínimo de 3 caracteres, ofrécese unha listaxe coas solucións cuxo “nome curto”, “Nome Abreviado” ou “Nome Completo“ contén este caracteres.
Ademais, os resultados atopados pódense ordenar en función de 2 criterios:-
Ranking trimestral das solucións máis descargadas o trimestre anterior (primeiro as máis descargadas). - Data da última actualización da solución (primeiro as modificadas hai menos tempo).
-
- Buscador en directorios asociados . Permite realizar procuras de proxectos, con base en palabras crave, en todas os directorios que se atopen asociados/federados co Centro de Transferencia de Tecnoloxía.
- Solucións por ... Facilita o acceso, de forma sinxela e agrupada, ás solucións seguindo diversos criterios. Por exemplo, en Solucións por Área Técnica poderíanse atopar todas as Infraestruturas e Servizos Comúns postas a disposición das outras administracións para impulsar a Administración Electrónica.
- Listado completo de Solucións . Permitirase o acceso a unha listaxe completa de solucións ordenadas alfabeticamente desde o buscador de solucións e desde as seccións “soluciones por …”. A ligazón atópase dispoñible na parte superior da zona central da páxina.
Para ter un usuario activo en calquera das contornas do
Se desexa conseguir o perfil “Visitante rexistrado do
Os responsables do
Para poder contar cunha conta de usuario en simplemente
Cada usuario puede modificar o actualizar los datos con los que se dio de alta entrando en el
Nesta páxina podemos modificar os datos como: contrasinal do usuario, dirección de correo electrónico, etc.
Lembre que é especialmente importante manter sempre actualizados os seus datos de conta de correo, teléfono e organismo para o cal traballa.
Consulte a Guía de publicación e licenciamiento de activos , preparada dentro do ámbito do Esquema Nacional de Interoperabilidade, para coñecer todas as consideracións previas e pasos a realizar antes de proceder a solicitar o alta da solución: condicións de e
Para proceder a realizar o alta da solución na contorna
Cando a solución estea dispoñible notificaráselle ao solicitante para que poida completar e encher o resto de información relacionada coa solución antes de facela pública.
Teña en conta que tanto ao solicitar o alta dunha solución como ao solicitar o alta dun proxecto convértese no administrador do mesmo. Posteriormente, poderá configurar novos administradores de soluciónea e do proxecto.
En colaboración con ofrécese
En primeiro lugar deberase solicitar o alta dunha nova solución reutilizable no
No caso de que a solución xa existise no
Cada solución do
O administrador da solución ou do repositorio é o responsable da xeración dos seus contidos, e da xestión e personalización do comportamento das ferramentas utilizadas, xestión dos colaboradores da súa solución ou repositorio, etc.
É dicir, o
Só accedendo cun usuario con perfil “Visitante rexistrado das
Enlaces relacionados
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8