accesskey_mod_content

Nova versión v.2.0.19.2 de INSIDE

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

13 novembro 2017

Despregada en produción a nova versión de INSIDE que inclúe numerosas funcionalidades e outras melloras

InSide é un sistema para a xestión de documentos e expedientes electrónicos que cumpre os requisitos para que ambos poidan almacenarse e/ou obterse segundo o ENI, esquema que establece as normas básicas para o intercambio e almacenamento de documentos e expedientes electrónicos. Supón a xestión documental integramente electrónica dos documentos da xestión viva do expediente, como paso previo ao arquivado definitivo da documentación nun formato interoperable e duradeiro.

Despregouse en produción a nova versión de INSIDE, que inclúe as seguintes funcionalidades e melloras:

  • Xeración de xustificantes de acceso mediante Remisión na Nube.
  • Xeración de credenciais de acceso a unha versión en concreto do expediente.
  • Dáse soporte ao tipo de fimar CAdES Detached en PDF.
  • Permítese a procura por metadatos adicionais en documentos almacenados.
  • Corrección de problemas de acceso e firma con Autofirma.
  • Soporte a códigos DIR3 extinguidos.
  • Melloras en mensaxes de erro e outras correccións menores.

Máis información na solución INSIDE do CTT.

  • Infraestruturas e servizos comúns