Representa, a plataforma de validación da habilitación dos profesionais, entra en funcionamento

• Opinar
  • Escoitar

28 marzo 2016

O Rexistro de Apoderados (REA), o Rexistro de Funcionarios Habilitados (RFH), o Consello Xeral de Colexios oficiais de Graduados Sociais De España e o Consello Xeral de Colexios De Xestores Administrativos de España intégranse en Representa

Representa é un servizo que permite dispor dun punto común para a validación da habilitación e identidade dos profesionais asociados a colectivos de representación de persoas físicas ou xurídicas. Dita representación e habilitación permite a tramitación dun procedemento administrativo en nome do cidadán.

Representa permite:

• Comprobar se un representante pertence ou non a un colectivo profesional, ou lista de colectivos, e se está adherido a un determinado convenio que habilite á este persoa.
  • Comprobar os tipos de trámites administrativos que pode realizar unha persoa en representación doutra.
  • Comprobar o estado (Activo, Inactivo, Temporal...) dunha persoa que pertence a un determinado colectivo profesional.
  • Comprobar se unha persoa pertence ou non a un subcolectivo dentro dun colectivo profesional.

Representa proporciona a información de representación a través dun servizo web. Este servizo web recibe un NIF e opcionalmente unha lista de colectivos e convenios, e devolve información sobre os colectivos aos que pertence.

Actualmente atópanse adheridos a Representa catro colectivos: o Rexistro de Apoderados ( REA ), o Rexistro de Funcionarios Habilitados ( RFH ), o Consello Xeral de Colexios oficiais de Graduados Sociais De España e o Consello Xeral de Colexios De Xestores Administrativos de España.

Os clientes consumidores de Representa poderán validar a habilitación dos profesionais asociados aos este colectivos de representación de persoas físicas ou xurídicas.

Máis información sobre a solución REPRESENTA en CTT.

• Infraestruturas e servizos comúns