accesskey_mod_content

La Xunta de Galicia aprueba la política de firma electrónica y de certificados

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

11 marzo 2014

La Agencia para la Modernización Tecnológica de Galicia de la Xunta de Galicia ha publicado una resolución por la que se aprueba la política de firma electrónica y de certificados de la administración general y del sector público autonómico de Galicia.

Pola resolución con data 25 de febreiro de 2014 (Abre en nova xanela) se adopta como política de firma electrónica y de certificados de la Administración general y del sector público autonómico de Galicia la política de firma electrónica y de certificados de la Administración general del Estado con algunas especificidades que se indican en el texto de la resolución.

A Orde do 6 de febreiro de 2014 pola que se aproba o protocolo de identificación e firma electrónica da Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia establece no seu artigo 3 que a administración xeral e o sector público autonómico de Galicia deberá adoptar unha política de firma electrónica e de certificados, que se harmonizará co establecido no Esquema Nacional de Interoperabilidade e as súas normas de desenvolvemento.

Con carácter xeral, unha política de firma electrónica é un documento legal que contén unha serie de normas relativas á firma electrónica, organizadas ao redor dos conceptos de xeración e validación de firma, nun contexto particular (contractual, xurídico, legal), definindo as regras e obrigas de todos os actores involucrados no proceso. O obxectivo é determinar a validez da firma electrónica para unha transacción en particular, especificando a información que debe incluír a persoa asinante no proceso de xeración da firma e a información que se debe comprobar no proceso de validación da mesma.

A política de firma electrónica e de certificados da Administración xeral do Estado, é coherente co ordenamento autonómico e plenamente asumible nos seus aspectos técnicos, polo que, coa súa adopción, a Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia pretende dar un paso claro para favorecer a interoperabilidade entre administracións públicas, o que redundará dunha maneira inmediata na simplificación de trámites para os cidadáns.

Máis información no CTT sobre Política de Firma

  • Identidade e Firma electrónica
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía