accesskey_mod_content

NOTIFICA · Xestión de notificacións

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Tipoloxía: Sede e procedementos electrónicos

Área: Notificacións

Descrición:

Notifica é un servizo de xestión de notificacións que proporciona unha plataforma para xestionar automaticamente todas as notificacións e comunicacións que se xeran nos centros emisores, de forma que cheguen ao seu destino da maneira máis eficiente e económica posible.

Permite que a entrega das notificacións/comunicacións poida realizarse por varias vías, en papel ou en electrónico para non obrigados electrónicos, ou unicamente en electrónico para quen si o son ou decidiron selo voluntariamente:

• Electrónicamente, mediante comparecencia en sede electrónica ou sede electrónica asociada, a través do Cartafol Cidadán aloxada no Punto de Acceso Xeral (PAG) e do Enderezo electrónico Habilitado única (DEHú).

• En soporte papel e entrega postal, mediante colaboración dos CIE (Centros de Impresión e Ensobrado). Esta vía require por parte da subsecretaría ou do propio ministerio da adhesión ao convenio marco entre a SGAD e a AEAT para o uso dos servizos do CIE.

En todos estes casos a plataforma Notifica proporciona, mediante diversos métodos, información ao centro emisor sobre o estado da notificación ou comunicación emitida.

Entre as vantaxes que achega Notifica aos centros emisores de notificacións e comunicacións, están as seguintes:

• Cumprir a Lei 39/2015, do 1 de outubro e o Regulamento de actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos canto á práctica de notificacións e comunicacións. Proporciónase unha única interface con independencia da vía de posta a disposición.

• Control de prazos segundo os parámetros do envío e expiración dos mesmos.

• Información sobre os cambios de estado e o resultado das entregas.

Como solicitar o servizo: O alta en Notifica pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.