accesskey_mod_content

ned@es – Xestión das nóminas dos empregados públicos

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Tipología: Servicios Esenciales para a xestión interna

Área: Xestión e consulta de nómina

Descrición:

O servizo NED@ES (Nómina Estándar da Administración do Estado) realiza a xestión de nómina dos empregados públicos incluídos no ámbito da Lei 30/1984, do 2 de agosto, sobre Medidas para a reforma da Función Pública, nos termos do Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público. 

ned@es realiza a xestión completa das fases de nómina: cálculo, contabilidade e pago, nas que se inclúe a elaboración de todos os documentos e ficheiros seguindo a normativa en materia de retribucións dos empregados públicos ao servizo da Administración Xeral do Estado. 

Contempla os seguintes colectivos:

- Altos Cargos.

- Persoal funcionario.

- Persoal funcionario destinado no exterior.

- Persoal laboral.

- Persoal laboral no exterior incluíndo o que cobra as súas retribucións en divisas.

- Outra clase de persoal (colectivos específicos segundo o organismo: formación, persoal bolseiro, etc.).

Ademais, inclúe outros tratamentos complementarios que o xestor de nómina ten que realizar, entre os que cabe destacar: declaracións anuais 190, 296 e 345 para a Axencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT), ficheiros de cotización para o Sistema de Liquidación Directa da Tesouraría Xeral da Seguridade Social (TGSS), ficheiro CRA (Conceptos Retributivos Aboados), ficheiro F-DARETRI (Masas Salariais), ficheiros CANOA (Sistema de Contabilidade Analítica Normalizada para Organizacións Administrativas), ficheiro Caderno 34v14 SAIBA para entidades bancarias, etc.

ned@es intégrase, entre outros servizos, con SIGP (Sistema de Información de Xestión de Persoal), permitindo a carga de axudas de Acción Social e de importes de produtividade a través de ficheiros xerados por SIGP, así como a carga de RPTs (unidades e postos de traballo do Rexistro Central de Persoal). Permite ademais a xeración de informes en diversos formatos e a súa interface de usuario facilita a navegación e integración con ferramentas ofimáticas e outras aplicacións.

Como solicitar o servizo: O alta do centro usuario en ned@es pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.

Posteriormente, a SGAD contactará co solicitante para xestionar o sinatura do convenio ou acordo para o uso do servizo de nómina ned@es centralizado e completar o resto de pasos necesarios para a posta en marcha do servizo.