accesskey_mod_content

RCP e Portal RPT - Rexistro Central de Persoal e Espazo de traballo para tramitación das Relacións de Postos de Traballo

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Tipología: Servicios Esenciales para a xestión interna

Área: Procedementos de persoal

Descrición:

O Rexistro Central de Persoal (RCP) permite realizar a inscrición e anotación de todos os actos de relevancia da vida administrativa dos empregados públicos do seu ámbito de actividade, desde que ingresan ao servizo da Administración do Estado ata que finalizan a súa relación coa mesma.

Para o empregado público é un modelo único de transparencia de todos os actos que afectan á súa vida administrativa, dado que pode consultalos na súa totalidade, ademais dos seus documentos rexistrais, a través do Portal Funciona, a Sede Funciona e Carpeta Ciudadana. Para o xestor de RR.HH. é unha ferramenta imprescindible na xestión de persoal, pois en todo momento coñece o estado do persoal baixo o seu ámbito competencial e do que se vaia a incorporar. Para os responsables das políticas públicas é unha importante fonte de información para o coñecemento exacto da situación actual e previsión da futura, así como para a toma de decisións.

O Portal RPT é un espazo de traballo que permite aos xestores de RRHH a presentación de expedientes de modificacións de postos de traballo, no ámbito das súas competencias. 

Como solicitar o servizo: O alta de ministerio/organismoentidad en RCP realízase de oficio tras publicación de creación en BOE. A solicitude de usuarios pódese realizar no formulario do kit de subsecretarías.

O alta no Portal RPT pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.