Cita previa – Xestión de citas presenciais e virtuais
Tipoloxía: Sede e procedementos electrónicos
Área: Cita previa
Descrición:
Permite, mediante unha aplicación web, a xestión das citas dos cidadáns nas oficinas de atención ou noutras canles.
A aplicación consta de dous partes:
Para o cidadán, ofrece un frontal en Internet coa oferta de citas que se configurou por parte do centro usuario. O cidadán pode elixir a cita en función do trámite que desexe realizar. Adicionalmente, permítese como canle alternativa a xestión de citas mediante o servizo telefónico 060.
Para os administradores dos centros usuarios, ofrece unha aplicación de backend para configurar as sedes, trámites, xornadas, mesas e horarios e publicar as citas libres. Pódense definir distintos tipos de trámites (cunha duración predeterminada), mesas de atención ao público, xornadas, festivos e horarios, para, con base nesta información, confeccionar os calendarios de citas dispoñibles.
Para cada centro usuario, Cita Previa permite definir ámbitos (por exemplo provincias) e en cada ámbito sedes de atención ao público (oficinas).
O servizo admite que as citas estean dispoñibles a través de Internet ou só desde a aplicación interna (para reserva telefónica ou de maneira presencial). Así, un determinado trámite pode ofrecerse só a través da aplicación interna ou tamén a través de Internet. De igual maneira, unha determinada mesa asociada a un trámite pode ofrecer as súas citas só a través da aplicación interna ou tamén a través de Internet.
A aplicación interna conta con 4 perfís de usuario:
1. Operador de información
2. Citador
3. Xestor
4. Administrador
O acceso do cidadán a Cita Previa en Internet pode configurarse para que non requira autenticación ou ben solicite acceder a través de Cl@ve. O centro usuario pode configurar cotas de citas dun determinado trámite para un tipo ou outro de acceso. A obtención de cita realízase proporcionando a información configurada para cada trámite, por exemplo: nome e apelidos, DNI e país de nacionalidade.
Para a obtención dunha cita o cidadán selecciona en primeiro lugar o ámbito para o que desexa obtela, daquela o trámite e finalmente a sede de entre as que teñan citas dispoñibles.
O administrador da aplicación pode configurar para cada trámite e provincia o modo no que cidadán vai visualizar a relación de citas dispoñibles. Existen catro modalidades diferentes:
• Vista Unha: Primera Cita Disponible
• Vista Tres: Tres primeiras citas dispoñibles
• Vista Hora: Tres primeiras citas dispoñibles con elección de hora a partir da que se desexa a cita
• Vista Mapa: Calendario completo de citas dispoñibles.
Outras funcionalidades do servizo son:
• Consulta de citas no calendario de Cartafol Cidadán.
• Posibilidade de vídeo-citas.
• Integración co Xestor de Quendas ATENEO.
Como solicitar o servizo: O alta do centro no servizo de Cita previa pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.
O servizo Cita Previa require a sinatura dun Convenio de Colaboración. Unha vez solicitada o alta, desde a SGAD contactarase co organismo solicitante para a tramitación do convenio.