accesskey_mod_content

Programa Kit Digital: Que é e como podo participar?

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

01 marzo 2023

Unha iniciativa para subvencionar a implantación de solucións dixitais que cubran as necesidades das pequenas empresas, microempresas e traballadores autónomos. 

Que podo facer na miña empresa co bono dixital?

  • Mellorar a miña páxina web e a súa presenza básica ou avanzada en Internet
  • Xestionar as redes sociais
  • Reforzar a ciberseguridade
  • Garantir as comunicacións seguras
  • Ampliar a xestión dos clientes
  • Utilizar a intelixencia empresarial e analítica nos procesos
  • Ofertar servizos e ferramentas mediante unha oficina virtual
  • Implantar a factura electrónica
  • Xerar unha plataforma de Marketplace (centro comercial en liña) que agrupe varias tendas no mesmo sitio web, ás que o consumidor poida acceder para comprar os seus produtos.

A canto ascende a axuda?

Coa axuda do Kit Digital poderás contar cun mínimo de 2.000 euros e ata 12.000 euros para investir na dixitalización da túa empresa.

 

Fonte: Plataforma Acelera peme, Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital

Como solicitar o Kit Dixital?

  1. Rexístrache na plataforma Acelera peme(Abre en nova xanela) e realiza o test de diagnóstico dixital para comprobar o teu nivel de dixitalización.
  2. Consulta as solucións de dixitalización dispoñibles que mellor se adapten ás necesidades do teu negocio e o catálogo de axentes digitalizadores(Abre en nova xanela) que che ofrecen eses servizos.
  3. Presenta a solicitude de axuda na sede electrónica de Red.es ( sede.rede.gob.es(Abre en nova xanela) ) se cumpres os requisitos requiridos.
  4. Unha vez concedido o bono, elixe un axente digitalizador autorizado e asina un acordo para que xestione as solucións dixitais que elixises.

Cales son os requisitos?

  • Ser unha pequena empresa, microempresa ou autónomo
  • Cumprir os límites financeiros que definen as categorías de empresa
  • Estar en situación de alta coa antigüidade mínima que se establece en cada convocatoria
  • Non estar considera unha empresa en crise
  • Estar ao corrente das obrigas tributarias e coa Seguridade Social
  • Non superar o límite de axudas de pequena contía

Cando termina o prazo de presentación de solicitudes?

  • As empresas do segmento I poden presentar a solicitude ata o 15 de marzo de 2023 ás 11:00 horas.
  • As empresas do segmento II ata o 2 de setembro de 2023 ás 11:00 horas.
  • As empresas do segmento III ata o 20 de outubro de 2023 ás 11:00 horas

Que gastos non son subvencionables?

Tal e como establecen as bases reguladoras, non se consideran subvencionables o Imposto sobre o Valor Engadido, o Imposto Xeral Indirecto Canario nin o Imposto sobre a Produción, os Servizos e a Importación que se devindiquen na adopción de solucións de dixitalización, de conformidade co artigo 31.8 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeneral de Subvencións.

Tampouco son conceptos susceptibles de axuda:

  • Os impostos sobre as rendas de persoas físicas ou sociedades, así como outros tributos e taxas, de tipo nacional, autonómico ou local
  • Os intereses das débedas
  • Os intereses de moura, as recargas e as sancións administrativas e penais.
  • Os gastos derivados de procedementos xudiciais
  • Gastos financeiros
  • Gastos de infraestrutura e obra civil
  • Terreos
  • Hardwares
  • Servizos de telecomunicación e conectividade a Internet
  • Os gastos relativos á compensación por labores prestados por terceiros para a obtención das presentes axudas (gastos por prestación de servizos de asesoría, de xestoría ou de similar natureza)

Podo ser eu un axente dinamizador para axudar a autónomos e empresas?

Si, se cumpres os seguintes requisitos.

  • Ter unha facturación acreditada no mercado español de polo menos 100.000 euros nos dous anos anteriores da presentación da solicitude de adhesión, ou 50.000 euros no ano anterior, en proxectos similares aos que oferta do bono dixital.
  • No caso dos autónomos, a facturación deberá ser de, polo menos, 70.000 euros dous anos antes de presentar a solicitude e 35.000 no ano anterior.
  • Ter o domicilio fiscal e o centro de presentación das actividades obxecto de subvención na Unión Europea.
  • Estar ao corrente das obrigas tributarias e coa Seguridade Social.

Como presento a solicitude para ser axente digitalizador?

  • Enchendo un formulario de adhesión na sede electrónica de Rede.es
  • O prazo de adhesión para os axentes dinamizadores manterase aberto durante todo o tempo que permaneza activo o programa.

Como e cando empezo a prestar servizo como axente digitalizador?

Unha vez asinado o acordo ou acordos de prestación de solucións dixitais terás tres meses para implantar a solución elixida polo beneficiario do bono dixital.

Recibirás directamente a contía establecida para cada solución ou solucións, unha vez xustificases xustificado o desenvolvemento do teu traballo(Abre en nova xanela) .

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

Bases reguladoras para a concesión de axudas para a dixitalización de pequenas empresas, microempresas e persoas en situación de desemprego (BOE 29 de xullo de 2022)(Abre en nova xanela)

Kit Dixital: Acelera peme(Abre en nova xanela)

Rede.es(Abre en nova xanela)

Máis información sobre as convocatorias do Kit Dixital e o papel da SGAD(Abre en nova xanela)

  • Empresa
  • Servizos electrónicos