Publicado o Informe AI Watch "Panorama Europeo sobre o uso da intelixencia artificial por parte do sector público"

• Escoitar

08 xuño 2022

Este informe publícase como parte do traballo que se realiza na AI Watch, o servizo da Comisión Europea para monitorear o desenvolvemento, a adopción e o impacto da Intelixencia Artificial (IA) para Europa.

A Comisión Europea publica este novo informe baseado na análise sobre como se utiliza a IA no sector público, os seus impactos, desafíos e barreiras.

A iniciativa AI Watch proponse proporcionar pautas prácticas para promover a adopción dunha IA segura, legal, inclusiva e confiable por parte das administracións do sector público na UE.

O informe baséase en tres alicerces de investigación:

• As Estratexias Nacionais publicadas polos Estados Membros sobre IA, cun enfoque específico en como esas estratexias abordan os desafíos relacionados co sector público para o desenvolvemento e uso de IA.

• Un inventario de casos de uso de IA en el sector público.

• Unha visión en profundidade de 8 casos de uso de IA no sector público, onde se recompilou unha variedade de información "no campo" a través da investigación de estudos de casos.

O mapeo das estratexias nacionais dos 27 Estados membros da UE, máis Noruega, é unha actualización do traballo anterior realizado por Misuraca Misuraca & van Noordt (2020)(Abre en nova xanela) .  Un traballo que consistiu nunha inmersión profunda en cada estratexia e unha comparación entre as iniciativas políticas para estimular o desenvolvemento e a adopción da IA no sector público. O informe tamén presenta unha folla informativa por país(Abre en nova xanela) que sintetiza os elementos principais da súa estratexia de IA.

O inventario consta de 686 casos de uso de IA implementados en todos os Estados membros da UE e algúns outros países de Europa. Esta colección pretende ser o primeiro intento de crear un repositorio de casos de IA a nivel europeo, investigar os riscos e proporcionar aos investigadores e responsables políticos unha base de datos de casos para fomentar a investigación e o intercambio. Deseñouse un sistema de taxonomía para describir características e brindar información sobre as dimensións tecnolóxicas da IA, as técnicas aplicadas, o contexto administrativo e a súa relación co Marco do OCDE. Os casos seleccionados para unha análise en profundidade poden apoiar e inspirar a outras organizacións públicas na implementación da IA. A base de datos está dispoñible como datos abertos no catálogo de datos abertos do JRC.(Abre en nova xanela)

O informe destaca que a difusión da IA segue sendo desigual, e a eliminación das barreiras para a adopción da IA require unha consideración significativa por parte dos formuladores de políticas. O progreso nesta área dependerá de garantir o equilibrio adecuado entre a experiencia e a capacidade do sector público e privado, unha colaboración sólida, unha gobernación de datos mellorada e a mitigación de riscos.

O informe proporciona recomendacións de política a nivel organizacional que deben considerarse complementarias ás publicadas no informe “Camiño á adopción da IA por parte do sector público” (Abre en nova xanela) (Manzoni et ao., 2022).

Descarga o informe completo(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Intelixencia Artificial e Blockchain
  • Desenvolvemento de Sistemas, Aplicacións e Soluciones Informáticas