- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Publicouse no Portal de Administración Electrónica o Kit de Integración de FIRe 2.2
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
22 xuño 2018
FIRe é unha solución que simplifica o uso e realización de firmas electrónicas de usuario ao concentrar nun só compoñente todos os requisitos de creación de firmas baseadas tanto en certificados locais como en certificados na nube
O Kit de integración - Sistema FIRe 2.2, subiuse na pestana "Área Descargas" da solución FIRe : https://administracionelectronica.gob.es/ctt/fire/descargas
Entre as melloras que inclúe esta versión, están a seguintes:
Compoñente central:
Compatibilidade con múltiples provedores de firma.
Incorpórase o provedor de sinatura da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre para sinatura de funcionarios públicos. Permítese configurar desde as aplicacións cliente a listaxe de provedores que que se desexa mostrar aos usuarios.
Compoñentes ditribuidos:
Obtense como parte do resultado das operacións de firma simple e sinatura de lotes, o nome do provedor utilizado.
Módulo de administración:
Créanse pantallas de xestión de usuarios, altas, baixas, modificación e consulta
Créanse pantallas de xestión de certificados, altas, baixas,modificacións e consulta. Con previsualización do certificado, carga do certificado mediante ficheiro e descarga do certificado en arquivo .cer
No ficheiro "whatsnew.txt" incluído no kit detállanse todas as melloras que incorpora a versión.
Información sobre o novo Provedor de firma CloudID do FNMT
O organismo que queira facer uso en FIRe do servizo CloudID do FNMT-RCM deberá porse en contacto directamente co FNMT-RCM. O CAID non dispón de información relativa ao alta e uso deste servizo.
O correo de contacto para solicitar o alta no servizo CloudID é:
As institucións que xa teñan algún tipo de acordo con o FNMT-RCM poderán utilizar tamén esta conta desde o primeiro momento para acceder ao Soporte Técnico de CloudID.
Máis información na Solución FIRe do CTT
- Identidade e Firma electrónica
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8