Importante crecemento na plataforma do Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR)

• Escoitar

03 agosto 2018

No que vai de ano 2018, intercambiáronse 2.260.944 asentos rexistrais por SIR, superándose en 59.496 a cifra do total de asentos intercambiados en todo o ano 2017

Co avance na incorporación en SIR dos últimos meses, especialmente de Entidades locais, experimentouse un gran crecemento no número de asentos rexistrais electrónicos intercambiados por SIR.

O número total de asentos intercambiados por SIR é de 7.633.361. A media mensual de asentos intercambiados en 2018 é de 322.992.

No 94,52% dos asentos intercambiados a documentación adxunta ao asento estaba dixitalizada.

A destacar tamén que actualmente o 73,40% da poboación española ten na súa localidade unha oficina de asistencia en materia de rexistro integrada en SIR. Hai  3.387 entidades locais integradas en SIR con 5.126 oficinas de administracións públicas. Todas as Comunidades Autónomas e a Administración do Estado están tamén integradas.

En canto a presentacións realizadas directamente por interesados sen pasar polos portelos das oficinas de rexistro, a media mensual en 2018 é de 73.012 asentos electrónicos. A media diaria durante o mes de xullo foi de 2.864 rexistros e o máximo alcanzouse o día 18 con 5.607 rexistros presentados.

Máis información na Solución SIR do CTT.

• Infraestruturas e servizos comúns