A Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia asina convenio ORVE co Ministerio de Facenda e Administracións Públicas

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 marzo 2016

O sinatura do convenio Oficina de Rexistro Virtual (ORVE) posibilita o rexistro electrónico sen papeis a todas as administracións públicas da Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia, tanto rexionais como locais.

ORVE «fai realidade a administración sen papeis» xa que permite escanear a documentación do cidadán nas oficinas de rexistro, aplicando a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica. Os expedientes envíanse electronicamente á oficina de destino rapidamente, sexa cal for a súa localización xeográfica ou nivel de administración competente.

Con la firma de este convenio, se inicia la implantación de la aplicación ORVE en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de la Región de Murcia, que permitirá el envío y la recepción de asientos registrales electrónicamente mediante el Sistema de Interconexión de Registros ( SIR ), o cal supón unha enorme mellora en eficacia do servizo pois a recepción en destino prodúcese en segundos e adicionalmente un aforro de custos estimado en máis de tres euros por asento rexistral. O despregamento da aplicación ORVE en as  Oficinas  de rexistro levará a cabo de maneira gradual a partir das próximas semanas.

• Infraestruturas e servizos comúns
  • Cooperación interadministrativa