Aumenta el tanto por ciento de los procedimientos con inicio electrónico y la posibilidad de que a través de la página web se pueda realizar el procedimiento completo y obtener el servicio, incluyendo la resolución y la entrega. Por lo general, se va consolidando la idea de que no es necesario ningún otro procedimiento formal en papel para el solicitante del servicio.
Dentro do grupo de traballo de Observatorio, Indicadores e Medidas do Comité Sectorial de Administración Electrónica no que participan Comunidades Autónomas e Entidades locais a través da FEMP realízase anualmente o informe CAE sobre o estado da Administración Electrónica.
Un dos obxectivos deste grupo é monitorar o avance da Administración Autonómica cara á Administración electrónica.
Nese aspecto é de resaltar o incremento, ano a ano, que experimentaron as diferentes Comunidades Autónomas en fornecer ás cidadán canles interactivas onde poder realizar o procedemento completo.
A maioría de procedementos administrativos, paulatinamente, pasan de niveis onde inicialmente desde a páxina web só era posible descargar en papel o formulario para iniciar o procedemento e posteriormente debía ser enviado dun modo non-electrónico a páxinas web, onde se realiza unha xestión integral.
Dentro destes procedementos podemos citar os referentes a Axudas e Subvencións de a política agrícola común, matriculación en centros de ensino, autorizacións de transportes, recoñecemento, declaración e cualificación do grao de discapacidade, etc.