" /> Política de Xestión de Documentos Electrónicos, converténdose con iso na primeira administración municipal de España que cumpre con este requisito normativo, obrigatorio para todas as administracións públicas desde a promulgación da Lei de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos servizos públicos, e os seus textos de desenvolvemento.
 " /> PAe - O Concello de Cartaxena, pioneiro en xestión de documentos electrónicos

O Concello de Cartaxena, pioneiro en xestión de documentos electrónicos

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 outubro 2014

O Concello de Cartaxena, a través do Arquivo Municipal e do Servizo de Informática, acaba de aprobar a súa Política de Xestión de Documentos Electrónicos, converténdose con iso na primeira administración municipal de España que cumpre con este requisito normativo, obrigatorio para todas as administracións públicas desde a promulgación da Lei de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos servizos públicos, e os seus textos de desenvolvemento.

O documento atópase xa dispoñible no Boletín Oficial da Rexión de Murcia(Abre en nova xanela) , así como na Sede Electrónica do Concello(Abre en nova xanela) .

A Política de Xestión de Documentos Electrónicos do Concello de Cartaxena foi incorporada como exemplo ao Portal de Administración Electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas .

Según ha señalado la Concejala de Cultura y Educación, Rosario Montero, con ello, no sólo se mejora, agiliza y racionaliza la gestión diaria, sino que se presta un servicio más rápido y eficaz a la población. Además, ha añadido la edil, tanto el Ayuntamiento como los ciudadanos tienen garantías de que los documentos que ya se están produciendo en soporte digital se preservarán de manera auténtica a lo largo del tiempo.

Na súa elaboración tivéronse en conta tanto a normativa española, unha das máis avanzadas de Europa neste sentido, como as mellores e máis desenvolvidas prácticas a nivel internacional.

Fonte da noticia(Abre en nova xanela)

• Interoperabilidade e Normalización

0 Comentarios