accesskey_mod_content

Facenda e Administracións Públicas simplifica a designación de apoderados ou representantes na tramitación administrativa

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 xuño 2014

A Secretaría de Estado de Administracións Públicas e o Consello Xeral do Notariado asinan un convenio de colaboración que permite á Administración a consulta telemática de documentos públicos notariais de apoderamento e as súas revogacións ao Rexistro Electrónico de Apoderamentos (REA).

En virtud de este Convenio, el Consejo General del Notariado, a través de ANCERT (la Agencia Notarial de Certificación), informará al Registro Electrónico de Apoderamientos (REA), previa solicitud de la Administración General del Estado o de alguno de sus organismos, de la capacidad de actuar de un ciudadano en nombre de otro (persona física o jurídica), como su representante o como administrador de la sociedad.

Para ello se remitirá una copia electrónica de la escritura de apoderamientos acompañada de una ficha de información, en la que se harán constar los datos identificativos del documento notarial, del poderdante y del apoderado y de las facultades otorgadas. En dicha copia, se incluirá un código seguro de verificación (CSV) para que cualquier organismo de la Administración pueda acceder al sistema de consulta y conocer si el poder sigue vigente y no ha sido revocado total o parcialmente.

En consecuencia, os cidadáns poderán iniciar procedementos administrativos (de maneira electrónica ou presencial) en nome doutras persoas físicas ou xurídicas, sen necesidade de achegar unha copia auténtica da escritura de apoderamento, senón proporcionando o código seguro de verificación asociado ao documento notarial. A Administración, a partir deste CSV, e accedendo ao servizo habilitado por este convenio, poderá acceder á copia dixitalizada do poder, á vez que verifica en tempo real a subsistencia do poder outorgado.

En conclusión, a través deste sistema de remisión telemática de documentos públicos notariais de apoderamento e as súas revogacións ao Rexistro Electrónico de Apoderamentos, evitarase ao cidadán a reiterada presentación de escrituras notariais e a súa compulsa en cada actuación ante a Administración, e darase maior seguridade xurídica á tramitación dos procedementos administrativos.

Máis información sobre a solución: REA

  • Cidadán
  • Empresa
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía

0 Comentarios

Non hai comentarios