accesskey_mod_content

Comeza a campaña informativa sobre facturación electrónica

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

13 xuño 2014

A partir del 15 de enero de 2015, las empresas deberán facturar a la Administración General del Estado a través de una única plataforma digital: FACe. La sustitución de las facturas tradicionales por las electrónicas implica un ahorro en tiempo del 80% y de 3,48 euros por unidad. Las administraciones locales y autonómicas pueden adherirse gratuitamente al Punto General de Entrada de Facturas Electrónicas.

Para impulsar esta medida e axudar ás empresas a estar preparadas, o Goberno iniciou o día 12 de xuño de 2014 a campaña de difusión sobre factura electrónica, cunha sesión informativa na sede da Cámara de Comercio de Madrid, á que asistiron numerosos empresarios da rexión. A sesión contou coa participación do director xeral de Rede.es, César Miralles; a directora xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica, María Ester Arizmendi, e o presidente da Comisión de Innovación e Novas Tecnoloxías da Cámara de Comercio de Madrid, D. Alfonso Carcasona, entre outros.

Durante o encontro, os asistentes tiveron acceso a distintos recursos formativos e puideron coñecer o funcionamento do Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas (FACe). No pasado exercicio, os provedores da Administración Xeral do Estado (AGE) tramitaron ao redor de dous millóns de facturas. A partir do ano que vén, todas deberán pasar polo FACe, ao que tamén se están incorporando numerosas administracións locais, rexionais e autonómicas. O MINHAP ofrece a ferramenta de forma gratuíta.

Vantaxes da factura electrónica

La implantación de la factura electrónica ofrece claras ventajas económicas y de gestión. Por un lado, se acortan los ciclos de tramitación, incluido el cobro, y se eliminan los costes de papel, impresión y envío postal, con el consiguiente beneficio para el medio ambiente. Además, se facilita un acceso más rápido y fácil a las facturas almacenadas, se reduce de forma drástica el espacio de archivo que requiere su almacenamiento y se mejora el servicio al cliente. Otros beneficios añadidos son que facilita la lucha contra el fraude; incluye el proceso de facturación en los sistemas informáticos empresariales, mejorando su gestión, y, sobre todo, contribuye a la modernización de la economía y el desarrollo de la sociedad de la información.

Neste sentido, o goberno danés realizou en 2003 un estudo previo á implantación da factura electrónica, que determinou que esta fai posible unha redución do 80% nos tempos de tramitación. No caso do papel, cada factura implica un tempo de traballo de 17 minutos, mentres que o formato electrónico reduce o período a só 3 minutos, e iso no caso de que o proceso non fose automatizado. Os aforros por factura electrónica, segundo recolle o Plan AVANZA, son tamén considerables e poden estimarse en 3,48 euros por unidade. Distribúense en 0,70 euros para a entidade emisora e 2,78 para a administración receptora.

FACe, o punto único de facturación

Todas las facturas que se presenten a la AGE se tramitarán únicamente a través del Punto General de Entrada de Facturas Electrónicas (FACe), una plataforma ‘online’ que permite presentar cargos ante cualquier órgano estatal y ante las múltiples administraciones regionales y locales que se están adhiriendo a este sistema.

Además del envío, la plataforma digital permite a las empresas consultar el estado de sus facturas, localizar los códigos de identificación del organismo receptor, obtener ayuda y descargar el programa informático gratuito que facilita la conexión automática con FACe.

Campaña informativa de factura electrónica para as empresas

A posta en marcha do Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas vai acompañado dunha campaña de difusión que, ademais doutras xornadas destinadas a empresas, implicará a distribución de folletos informativos de FACe por distintos puntos do país, así como a difusión dun vídeo tutorial e un vídeo divulgativo sobre factura electrónica.


Máis información:

http://administracionelectronica.gob.es/pae_home/pae_estrategias/racionaliza_y_comparte/soluciones_cloud/face.html

http://administracionelectronica.gob.es/ctt/face

http://www.face.gob.es(Abre en nova xanela)

http://www.facturae.gob.es(Abre en nova xanela)

 

  • Servizos electrónicos
  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Empresa
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía

0 Comentarios

Non hai comentarios