Región de Murcia firma el Convenio: Oficinas Integradas de Atención al Ciudadano

• Opinar
  • Escoitar

11 novembro 2013

Murcia firma el convenio marco para la implantación progresiva de una Red de de espacios comunes de Atención al Ciudadano en el ámbito territorial de la Comunidad Autónoma de la Región de Murcia.

A Administración Xeral do Estado e a Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia, asinaron un convenio para a para a implantación progresiva dunha Rede de de espazos comúns de Atención ao Ciudadano no ámbito territorial da Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia.

Murcia es la decimoquinta Comunidad Autónoma que firma este convenio, después de Andalucía, Cantabria, Asturias, Galicia, Castilla y León, Comunidad Valenciana, Extremadura, Madrid, Cataluña, Illes Baleares, Canarias, Castilla-La Mancha, Navarra, Aragón.

Máis información no CTT sobre a solución Rede060

• Servizos electrónicos