Informe da UE sobre a evolución da dixitalización dos países membros durante os últimos 10 anos

• Escoitar

27 marzo 2019

O programa ISA ²  publicou un novo estudo que ofrece unha visión xeral dos últimos 10 anos do desenvolvemento do Goberno Dixital en Europa a través das súas follas informativas.

O informe "eGovernment factsheets: 10 anniversary report"(Abre en nova xanela)  presenta as principais comunicacións políticas, marcos legais e infraestruturas do goberno dixital implementadas en 34 países europeos durante a última década; Ademais de proporcionar unha visión xeral das principais tendencias do goberno dixital en 2018. Tamén arroxa luz sobre o importante papel desempeñado pola Comisión Europea na configuración do panorama do goberno dixital en toda Europa, á vez que describe unha forma de avanzar para o seu futuro desenvolvemento.

O informe explica os complexos desenvolvementos e os inmensos esforzos realizados polas administracións públicas europeas no contexto da modernización do sector público.

Los resultados del informe demuestran que todos los países europeos han adoptado estrategias dedicadas a fomentar la digitalización del sector público. En cuanto a la legislación, un total de nueve países destacaron la adopción de leyes favorables a las TIC como uno de sus principales logros en el dominio en los últimos 10 años. Con el crecimiento de la importancia y la popularidad de los servicios públicos digitales entre los ciudadanos y las empresas, los gobiernos nacionales han procedido a reorganizar sus estructuras de gobierno dedicando un solo ministerio u organismo responsable a los asuntos de gobierno digital.

Algúns países centráronse máis na prestación de servizos públicos dixitais a nivel local, facendo da dixitalización das oficinas máis pequenas unha prioridade importante. A prestación de servizos públicos centrados nos cidadáns e as empresas é unha prioridade cada vez maior en todos os Estados membros da UE.

É importante destacar que para a análise dos principais desenvolvementos do goberno dixital, tamén se consultou amplamente a expertos nacionais en administración electrónica. Os seus achegues utilizáronse para proporcionar información exhaustiva dos países sobre a evolución das actividades do goberno dixital de cada país analizado e as partes interesadas de apoio.

O programa ISA ²  tamén aproveitou para anunciar que, para reflectir o cambio de paradigma do concepto de goberno electrónico ao concepto máis amplo de goberno dixital en todo o mundo, a partir de 2019, as  follas de datos de o goberno electrónico(Abre en nova xanela)  pasarán a denominarse follas de datos do goberno dixital. As novas follas informativas cubrirán unha gama máis ampla de temas e países e publicaranse en Joinup en maio de 2019.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos