NubeSARA
NubeSARA és un conjunt d'infraestructures de virtualització i contenerización que permet la provisió als diferents organismes sol·licitants d'infraestructura com a servei (IaaS).
Són aquelles infraestructures comunes que possibiliten la construcció de l'administració electrònica
NubeSARA és un conjunt d'infraestructures de virtualització i contenerización que permet la provisió als diferents organismes sol·licitants d'infraestructura com a servei (IaaS).
La Xarxa SARA permet la interconnexió de les administracions públiques, facilitant l'intercanvi d'informació i serveis entre elles.
Destinat a proporcionar a les entitats de l'AGE i les seves OOPP una comunicació de qualitat entre totes les seves seus i entre tots els seus empleats.
Servei compartit de l'AGE que engloba a el conjunt de serveis de ciberseguretat necessaris per proporcionar una adequada protecció a l'AGE i els seus Organismes Públics.
És una xarxa integrada multicanal d'informació i atenció al ciutadà que aconsegueix els tres nivells de l'administració. Engloba un portal web, telèfon 060, xarxes socials, aplicacions mòbils i oficines presencials.
Els serveis electrònics han de sincronitzar-se amb l'hora oficial per garantir els terminis establerts en els procediments.
NubeSARA és un conjunt d'infraestructures de virtualització i contenerización que permet la provisió als diferents organismes sol·licitants d'infraestructura com a servei (IaaS).
La Xarxa SARA permet la interconnexió de les administracions públiques, facilitant l'intercanvi d'informació i serveis entre elles.
Destinat a proporcionar a les entitats de l'AGE i les seves OOPP una comunicació de qualitat entre totes les seves seus i entre tots els seus empleats.
Servei compartit de l'AGE que engloba a el conjunt de serveis de ciberseguretat necessaris per proporcionar una adequada protecció a l'AGE i els seus Organismes Públics.
És una xarxa integrada multicanal d'informació i atenció al ciutadà que aconsegueix els tres nivells de l'administració. Engloba un portal web, telèfon 060, xarxes socials, aplicacions mòbils i oficines presencials.
Els serveis electrònics han de sincronitzar-se amb l'hora oficial per garantir els terminis establerts en els procediments.