accesskey_mod_content

SIGP - Sistema Integrado de Xestión de Persoal

  • Escoitar
  • Compartir

Tipología: Servicios Esenciales para a xestión interna

Área: Procedementos de persoal

Descrición:

O Sistema Integrado de Xestión de Persoal (SIGP) proporciona aos responsables e xestores de Recursos Rumanos (RR.HH.) unha ferramenta que unifica procedementos e permite unha xestión electrónica integrada dos expedientes.

Aos empregados públicos ofrécelles un punto de acceso único, para a xeración, firma e entrega de solicitudes e outras comunicacións dirixidas a/ou recibidas dos xestores de RR.HH. que as tramitan. Aos xefes de unidade ou persoas designadas ofrécelles a posibilidade de comunicación con RR.HH. e cos seus colaboradores.

SIGP proporciona unha plataforma para a xestión integral dos Recursos Humanos da Administración do Estado, cubrindo as necesidades do persoal funcionario e laboral. Permite a tramitación completa do expediente electrónico, incluída a xestión documental, a firma electrónica e interacción entre organismos e unidades dependentes. O sistema posibilita a comunicación entre os diferentes actores (empregados públicos, responsables de unidades orgánicas e xestores de recursos humanos) que participan na tramitación dun expediente, a través de accesos aloxados no Portal Funciona.

Inclúe, entre outros, os seguintes módulos e utilidades: datos do Rexistro Central de Persoal (RCP), nomeamentos, cesamentos, tomas de posesión, adiamentos de cesamentos, comisións de servizo, xubilacións, prolongación ao servizo activo, avaliación do desempeño, acción social, formación, grao, trienios, reingresos, rexistro de órganos de representación, certificados de méritos, concursos departamentais e unitarios, compatibilidades, cambio de situación administrativa, tramitación de expedientes de modificación de RPT (persoal funcionario e laboral),  certificación e recoñecemento de servizos previos, seguimento de indicadores do plan concilia e absentismo, …

Garante a integración e calidade da información a partir dos datos de entrada do Rexistro Central de Persoal (RCP).

O obxectivo é lograr que a Administración do Estado opere a partir dun modelo único de xestión de RR.HH. reducindo tempo nos procesos, facilitando a dispoñibilidade da información e evitando a duplicidade de datos e as tarefas.

Os xestores e usuarios identifícanse mediante AUTENTICA e as firmas de documentos e resolucións realízanse en Port@firmas polos responsables, utilizándose firma non criptográfica para as solicitudes de empregados públicos no Espazo SIGP do Portal e Sede Funciona. Así mesmo SIGP interactúa con servizos comúns como GEISER, Notifica, InSide, Ned@es ou a Plataforma de Intermediación (PID) co fin de que os procedementos administrativos realícense integramente en SIGP, de maneira áxil, rápida e minimizando ao máximo as cargas administrativas e de tramitación

Co fin de introducir e perfeccionar o uso da ferramenta, ofértanse periodicamente cursos de formación, publicitados no Espazo SIGP do Portal Funciona.

Como solicitar o servizo: O alta do centro usuario en SIGP pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.

Posteriormente, contactarase desde a SGAD coa persoa de contacto indicada na solicitude, para a creación dos usuarios e a asignación de perfís, así como para concretar a formación inicial nos diferentes módulos de SIGP. Ademais, prestarase o apoio necesario para a posta en marcha.