- Estás en:
- Portal da Administración Electrónica >
- Portada de Estratexias >
- Portada de Racionaliza e Comparte >
- Portada de Kit Subsecretaría >
- Portada de Kit Subsecretaría >
- Portada de RCP e Portal RPT - Rexistro Central de Persoal e Espazo de traballo para tramitación das Relacións de Postos de Traballo
RCP e Portal RPT - Rexistro Central de Persoal e Espazo de traballo para tramitación das Relacións de Postos de Traballo
Tipología: Servicios Esenciales para a xestión interna
Área: Procedementos de persoal
Descrición:
O Rexistro Central de Persoal (RCP) permite realizar a inscrición e anotación de todos os actos de relevancia da vida administrativa dos empregados públicos do seu ámbito de actividade, desde que ingresan ao servizo da Administración do Estado ata que finalizan a súa relación coa mesma.
Para o empregado público é un modelo único de transparencia de todos os actos que afectan á súa vida administrativa, dado que pode consultalos na súa totalidade, ademais dos seus documentos rexistrais, a través do Portal Funciona, a Sede Funciona e Carpeta Ciudadana. Para o xestor de RR.HH. é unha ferramenta imprescindible na xestión de persoal, pois en todo momento coñece o estado do persoal baixo o seu ámbito competencial e do que se vaia a incorporar. Para os responsables das políticas públicas é unha importante fonte de información para o coñecemento exacto da situación actual e previsión da futura, así como para a toma de decisións.
O Portal RPT é un espazo de traballo que permite aos xestores de RRHH a presentación de expedientes de modificacións de postos de traballo, no ámbito das súas competencias.
Como solicitar o servizo: O alta de ministerio/organismoentidad en RCP realízase de oficio tras publicación de creación en BOE. A solicitude de usuarios pódese realizar no formulario do kit de subsecretarías.
O alta no Portal RPT pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.