" /> PAe - Informe da Sociedade Dixital en España 2020-2021. Fundación Telefónica

Informe da Sociedade Dixital en España 2020-2021. Fundación Telefónica

• Escoitar
  • Copiar

08 xuño 2021

Publicado o Informe "A Sociedade Dixital en España  2020-2021 “ da Fundación Telefónica.

A presente edición do informe  Sociedade Dixital en España (Abre en nova xanela) penétrase na análise dos efectos da Covid-19 sobre os hábitos tecnolóxicos das empresas e os cidadáns españois, e reflicte, á vez, o estado de desenvolvemento das infraestruturas e os servizos de telecomunicacións, así como o grao de avance na innovación e o despregamento das principais tecnoloxías de vangarda.

Como en anos anteriores, este traballo parte de tres fontes de información: a procedente dos principais indicadores sobre o ecosistema dixital, tanto nacionais como internacionais, outra que emana das enquisas a clientes das unidades de negocio de Telefónica e, finalmente, unha visión territorial desde as comunidades autónomas.

Sociedade Dixital en España pretende reflejar el camino que está siguiendo nuestro país para convertirse en una sociedad en red, una transformación que se ha visto acelerada por la crisis sanitaria que presenta numerosos desafíos, el más importante de los cuales es conseguir que nadie se quedé atrás, garantizando una transición inclusiva.

Neste contexto, cobran especial relevancia dous conceptos asociados á transformación dixital: a e-Administración e o goberno aberto. En ambos os casos trátase de esquemas baseados na tecnoloxía.

O primeiro caso consiste en dixitalizar o funcionamento do sector público, tanto os seus procesos internos como a oferta de servizos ao cidadán.

Dentro del gobierno abierto hablamos de una filosofía que parte de los principios de transparencia, para que el ciudadano tenga acceso a toda la información sobre lo que se está haciendo y cómo se está haciendo, colaboración, entre las empresas, la sociedad civil y la Administración, y de participación activa de la ciudadanía en los asuntos públicos.

Fonte orixinal da noticia : Publicacións | Fundación Telefónica España (fundaciontelefonica.com)(Abre en nova xanela)

• Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica