accesskey_mod_content

O DEH flexibiliza o proceso de notificación por vía electrónica

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 febreiro 2017

Flexibilízase a xestión dos interesados obrigados pola Lei 39/2015 no DEH, a data de expiración das notificacións e os formatos admitidos.

O Enderezo electrónico Habilitado Única (DEH) é un dos dous mecanismos que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas(Abre en nova xanela) , para el ejercicio de la notificación por vía electrónica.Forma parte de la Plataforma Notific@ , solución tecnolóxica impulsada polas medidas CORA para a concentración das notificacións, e declarada servizo compartido de xestión de notificacións.

Actualmente o servizo xestiona un volume superior a 11 millóns de notificacións anuais, sendo a AEAT o maior impulsor deste servizo desde hai 12 anos. Desde a entrada en vigor da Lei 39/2015, o pasado 2 de outubro de 2016, integráronse 25 novos organismos pertencentes ao tres niveles da Administración, entre os que destaca a Secretaría Xeral da Administración de Xustiza.

Mediante la DEH cualquier persona física o jurídica podrá disponer de una dirección electrónica para la recepción de las notificaciones administrativas que, por vía telemática, pueda practicar la Administración General del Estado, organismos públicos y entidades de derecho público vinculados o dependientes, las Comunidades Autónomas y las Administraciones Locales. Permite avisar a los interesados a través de correo electrónico y SMS de la puesta a disposición de notificaciones propiciando, en este caso, una tasa de acceso a las mismas del 81,22%. Las notificaciones pueden ser accedidas en el Punto de Acceso Xeral(Abre en nova xanela) ou xestionadas de forma automatizada mediante servizos web.

O pasado 4 de febreiro introducíronse as seguintes novidades que flexibilizan a xestión das notificacións:

  • Notificación a interesados obrigados e non obrigados: As Administracións poderán remitir notificacións a interesados obrigados pola Lei 39/2015 e, como novidade, a aqueles interesados non obrigados que manifestasen directamente o seu interese en ser notificados por vía electrónica á propia Administración, sen necesidade de que conste esta vontade no DEH. En caso de non dispor dun DEH, crearáselles de oficio de forma automática. Estes procesos non repercutirán en que o interesado perda a posibilidade de xestionar a alta/baixa da súa subscrición voluntaria ao DEH, se non constasen outras obrigas.
  • Data de expiración da notificación: Por defecto, una notificación se entenderá rechazada cuando hayan transcurrido diez días naturales desde la puesta a disposición de la notificación sin que se acceda a su contenido. Ahora es posible también especificar una fecha de caducidad para la notificación que se acomode a la normativa de cada Administración.
  • Formato das notificacións: As notificacións poderán ser remitidas, á parte de en formato PDF, como ficheiros de tipo ZIP.

Máis información sobre a solución Notifica e o DEH no CTT.

  • Infraestruturas e servizos comúns