- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Entra en funcionamento ARQUIVE, a aplicación de arquivo definitivo de documentación electrónica.
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
19 novembro 2015
O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas pon a disposición das Administracións Públicas ARQUIVE, un servizo de arquivo definitivo de documentos e expedientes electrónicos compatible cos requisitos do Esquema Nacional de Interoperabilidade.
O obxectivo desta plataforma é facilitar ás distintas Administracións Públicas un servizo común de arquivo definitivo de documentación electrónica asegurando a persistencia no tempo da este documentación.
ARQUIVE proporciona as ferramentas necesarias para a creación por parte dun super-administrador dun sistema de administración e xestión de Centros de Arquivo multidepartamental, así como a integración en ARQUIVE das correspondentes aplicacións consumidoras e a xestión dos documentos e expedientes electrónicos remitidos polas mesmas.
Nesta primeira versión de ARQUIVE impleméntanse operacións como:
- Administración dun Arquivo.
- Xestión do Centro de Arquivo
- Xestión dos Metadatos das Normas Técnicas.
- Gestión de Expedientes.
- Transferencia de expedientes entre Arquivos.
- Xeración de actas de cambio de custodia.
Seguindo o modelo OAIS de xestión de arquivos, ARQUIVE cubre todo o ciclo de vida dos documentos e as súas sucesivas fases de arquivo a longo prazo.
Permite xerar, para cada Arquivo e Serie Documental, os metadatos do Esquema de Metadatos da Norma Técnica de Interoperabilidade de Política de Xestión de Documentos Electrónicos, necesarios para a xestión de Expedientes (como unidade atómica).
O equipo de traballo de ARQUIVE está formado tanto por técnicos da Dirección TIC como por persoal de arquivo da Subdirección Xeral de Información, Documentación e Publicacións do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas. Desta forma, garántese que as funcionalidades de ARQUIVE cubran as necesidades deste sector e permitan a xestión das súas tarefas diarias.
Como paso previo á posta en produción deste servizo compartido realizáronse unha serie de pilotos con distintos organismos que participaron no testeo da aplicación. Na actualidade, algúns organismos seguen probando a aplicación, entre os que se atopa o Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, con funcións, entre outras, de asesoramento respecto dos arquivos de titularidade estatal dependentes doutros Ministerios, a coordinación do Sistema Español de Arquivos e o fomento da conservación do patrimonio documental. Igualmente participou: Parque Móbil do Estado, Inspección Xeral, Universidade Nacional de Educación a Distancia, SEAP (DTIC), a través da aplicación de custodia de documentos das EELL e Rede NEREA (Xunta de Andalucía).
A aplicación atópase en proceso de liberación e espérase poder ofrecela nun futuro con licenza EUPL.
- Interoperabilidade e Normalización
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8