- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Aprobación do Esquema de Metadatos Comúns (eEMC) como recomendación de uso para todas as AAPP
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
22 abril 2019
Como resultado de los trabajos del Grupo de Documento, Expediente y Archivo electrónico tanto del Comité Sectorial como del CDTIC, se ha aprobado el Esquema de Metadatos Comunes como recomendación de uso por parte de todas las Administraciones Públicas.
InSide es un sistema para la gestión de documentos y expedientes electrónicos que cumple los requisitos para que ambos puedan almacenarse y/o obtenerse según el ENI, esquema que establece las normas básicas para el intercambio y almacenamiento de documentos y expedientes electrónicos.
O Esquema de Metadatos Comúns (eEMC) modela algunhas entidades comúns a todos os procedementos de tramitación como son o Interesado, tanto persoa física como xurídica, Representante, Trámite, Procedemento, Información Documental de contexto e Organismo público:
- Interesado: información relacionada co interesado como os seus datos de contacto, identificación, consentimento ou vías de notificación.
- Trámite: información descritiva dun trámite como sector, datos da unidade tramitadora, datos do funcionario resolutor, etc.
- Procedemento: información descritiva dun procedemento administrativo como destinatarios, efectos do silencio administrativo, normativa que o apoia, etc.
- Información documental: información contextual dun documento que describe a aplicación tramitadora de referencia, datos do expediente ao que pertence, etc.
- Organismo público: información descritiva dunha unidade orgánica.
Para máis información sobre o esquema, acceder á Área de Descargas da solución InSide do CTT , no apartado de Grupo de Traballo de documento, expediente e arquivo electrónico.
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8