accesskey_mod_content

SIGP - Sistema Integrado de Xestión de Persoal

  • Escoitar
  • Compartir

Tipología: Servicios Esenciales para a xestión interna

Área: Procedementos de persoal

Descrición:

El Sistema Integrado de Gestión de Personal (SIGP) proporciona a los responsables y gestores de Recursos Rumanos (RR.HH.) una herramienta que unifica procedimientos y permite una gestión electrónica integrada de los expedientes.

Aos empregados públicos ofrécelles un punto de acceso único, para a xeración, firma e entrega de solicitudes e outras comunicacións dirixidas a/ou recibidas dos xestores de RR.HH. que as tramitan. Aos xefes de unidade ou persoas designadas ofrécelles a posibilidade de comunicación con RR.HH. e cos seus colaboradores.

SIGP proporciona unha plataforma para a xestión integral dos Recursos Humanos da Administración do Estado, cubrindo as necesidades do persoal funcionario e laboral. Permite a tramitación completa do expediente electrónico, incluída a xestión documental, a firma electrónica e interacción entre organismos e unidades dependentes. O sistema posibilita a comunicación entre os diferentes actores (empregados públicos, responsables de unidades orgánicas e xestores de recursos humanos) que participan na tramitación dun expediente, a través de accesos aloxados no Portal Funciona.

Inclúe, entre outros, os seguintes módulos e utilidades: datos do Rexistro Central de Persoal (RCP), nomeamentos, cesamentos, tomas de posesión, adiamentos de cesamentos, comisións de servizo, xubilacións, prolongación ao servizo activo, avaliación do desempeño, acción social, formación, grao, trienios, reingresos, rexistro de órganos de representación, certificados de méritos, concursos departamentais e unitarios, compatibilidades, cambio de situación administrativa, tramitación de expedientes de modificación de RPT (persoal funcionario e laboral),  certificación e recoñecemento de servizos previos, seguimento de indicadores do plan concilia e absentismo, …

Garantiza la integración y calidad de la información a partir de los datos de entrada del Registro Central de Personal (RCP).

O obxectivo é lograr que a Administración do Estado opere a partir dun modelo único de xestión de RR.HH. reducindo tempo nos procesos, facilitando a dispoñibilidade da información e evitando a duplicidade de datos e as tarefas.

Os xestores e usuarios identifícanse mediante AUTENTICA e as firmas de documentos e resolucións realízanse en Port@firmas polos responsables, utilizándose firma non criptográfica para as solicitudes de empregados públicos no Espazo SIGP do Portal e Sede Funciona. Así mesmo SIGP interactúa con servizos comúns como GEISER, Notifica, InSide, Ned@es ou a Plataforma de Intermediación (PID) co fin de que os procedementos administrativos realícense integramente en SIGP, de maneira áxil, rápida e minimizando ao máximo as cargas administrativas e de tramitación

Con el fin de introducir y perfeccionar el uso de la herramienta, se ofertan periódicamente cursos de formación, publicitados en el Espacio SIGP del Portal Funciona.

Como solicitar o servizo: El alta del centro usuario en SIGP se puede solicitar en el formulario del kit de subsecretaría.

Posteriormente, se contactará desde la SGAD con la persona de contacto indicada en la solicitud, para la creación de los usuarios y la asignación de perfiles, así como para concretar la formación inicial en los diferentes módulos de SIGP. Además, se prestará el apoyo necesario para la puesta en marcha.