accesskey_mod_content

Cita previa – Xestión de citas presenciais e virtuais

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Tipoloxía: Sede e procedementos electrónicos

Área: Cita previa

Descrición:

Permite, mediante unha aplicación web, a xestión das citas dos cidadáns nas oficinas de atención ou noutras canles.

A aplicación consta de dous partes:

Para el ciudadano, ofrece un frontal en Internet con la oferta de citas que se haya configurado por parte del centro usuario. El ciudadano puede elegir la cita en función del trámite que desee realizar. Adicionalmente, se permite como canal alternativo la gestión de citas mediante el servicio telefónico 060.

Para os administradores dos centros usuarios, ofrece unha aplicación de backend para configurar as sedes, trámites, xornadas, mesas e horarios e publicar as citas libres. Pódense definir distintos tipos de trámites (cunha duración predeterminada), mesas de atención ao público, xornadas, festivos e horarios, para, con base nesta información, confeccionar os calendarios de citas dispoñibles.

Para cada centro usuario, Cita Previa permite definir ámbitos (por exemplo provincias) e en cada ámbito sedes de atención ao público (oficinas).

O servizo admite que as citas estean dispoñibles a través de Internet ou só desde a aplicación interna (para reserva telefónica ou de maneira presencial). Así, un determinado trámite pode ofrecerse só a través da aplicación interna ou tamén a través de Internet. De igual maneira, unha determinada mesa asociada a un trámite pode ofrecer as súas citas só a través da aplicación interna ou tamén a través de Internet.

A aplicación interna conta con 4 perfís de usuario:

1. Operador de información

2. Citador

3. Xestor

4. Administrador

O acceso do cidadán a Cita Previa en Internet pode configurarse para que non requira autenticación ou ben solicite acceder a través de Cl@ve. O centro usuario pode configurar cotas de citas dun determinado trámite para un tipo ou outro de acceso. A obtención de cita realízase proporcionando a información configurada para cada trámite, por exemplo: nome e apelidos, DNI e país de nacionalidade.

Para a obtención dunha cita o cidadán selecciona en primeiro lugar o ámbito para o que desexa obtela, daquela o trámite e finalmente a sede de entre as que teñan citas dispoñibles.

O administrador da aplicación pode configurar para cada trámite e provincia o modo no que cidadán vai visualizar a relación de citas dispoñibles. Existen catro modalidades diferentes:

• Vista Unha: Primeira Cita Dispoñible

• Vista Tres: Tres primeiras citas dispoñibles

• Vista Hora: Tres primeiras citas dispoñibles con elección de hora a partir da que se desexa a cita

• Vista Mapa: Calendario completo de citas dispoñibles.

Outras funcionalidades do servizo son:

• Consulta de citas no calendario de Cartafol Cidadán.

• Posibilidade de vídeo-citas.

• Integración co Xestor de Quendas ATENEO.

Como solicitar o servizo: O alta do centro no servizo de Cita previa pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.

O servizo Cita Previa require a sinatura dun Convenio de Colaboración. Unha vez solicitada o alta, desde a SGAD contactarase co organismo solicitante para a tramitación do convenio.