accesskey_mod_content

Nova versión do manual de integración de Anota RCP

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

23 febreiro 2018

Esta versión inclúe anexos sobre o formato de varias anotacións

El Registro Central de Personal (RCP) es el registro administrativo de la Administración General del Estado en el que se inscribe a los empleados a su servicio y se anotan los actos relativos a su vida administrativa. Para llevar a cabo dichas inscripciones y anotaciones los órganos competentes en materia de personal remiten al RCP documentos registrales recogiendo los distintos actos administrativos (tomas de posesión, ceses, reconocimientos de grado, etc...).

Anota RCP permite ás unidades de RRHH da Administración do Estado e das Universidades Públicas o envío por medio electrónico dos este documentos ao RCP, en liña coa Lei 39/2015.

Publicouse unha nova versión do manual de integración, os ficheiros WSDL e XSD, e unha serie de anexos de anotacións. Está prevista a publicación do resto de anexos. Para estar informado das sucesivas publicacións recoméndase a subscrición á solución Anota RCP.

Máis información na solución Anota RCP do CTT.

  • Infraestruturas e servizos comúns