- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Sinatura de convenio polo que a AGE pon a disposición da Comunidade de Madrid desenvolvementos de Administración electrónica.
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
04 novembro 2014
O secretario de Estado de Administracións Públicas, Antonio Beteta, e o conselleiro de Presidencia e Xustiza da Comunidade de Madrid, Salvador Victoria, subscribiron un convenio para o acceso ás solucións tecnolóxicas básicas de Administración electrónica.
- Entre eles, o de intermediación intermediación de datos , para que os cidadáns da rexión non teñan que presentar xa ningunha documentación que estea en poder das Administracións Públicas
- Madrid terá acceso tamén a outras plataformas como cambio automático de domicilio , @firma , sistema de interconexión de rexistros , intercambio de información do portal de CCAA , enderezo electrónico habilitado e servizo de notificacións electrónicas e Red Sara , para comunicacións seguras entre as AAPP.
Beteta destacou no acto que “a mellor definición da Administración Electrónica é a tecnoloxía posta ao servizo de todos a través da Administración. E a Administración electrónica, hoxe, é flexible, xa que está aberta os 365 días do ano e as 24 horas do día; é cómoda, porque non esixe desprazamentos, só un computador; é eficaz, porque a celeridade é a súa razón de ser; e é eficiente, porque o seu custo é mínimo, residual, o que amplía a súa difusión e o seu uso polos cidadáns”.
O secretario de Estado, que lembrou a posta en marcha a semana pasada do Punto de Acceso Xeral, www.administracion.gob.es , que unifica os distintos portais para acceder desde un punto único a todos os servizos públicos e a toda a información sobre Administración electrónica, engadiu que “estamos a facer futuro no presente, e debemos seguir facendo, pola sociedade e polos cidadáns, a mellor Administración posible”.
Coa sinatura deste convenio, a Administración Xeral do Estado pon a disposición da Comunidade de Madrid distintas plataformas electrónicas:
- Intermediación de datos entre Administracións Públicas . Permite ás Administracións Públicas a consulta por medios electrónicos de datos de cidadáns dos que xa dispoñen outras Administracións Públicas pola súa competencia. Desta forma, o cidadán non ten que achegar os documentos acreditativos dos mesmos. A plataforma de intermediación de datos é un servizo horizontal, permite integrar múltiples AAPP, tanto para prover datos a outras Administracións Públicas como para consultalos.
- Servizo de comunicación automática de cambio de domicilio : a través dun só trámite, facilítase que o cidadán informe do cambio de domicilio a todas as AAPP. É dicir, cunha única comunicación, ben á AEAT, á Seguridade Social, a Tráfico ou a organismos da Comunidade de Madrid. Unha única comunicación do cidadán e o seu cambio de domicilio é efectivo en todas as AAPP.
- Sistema de Interconexión de Rexistros . Interconecta as oficinas de rexistro (presenciais e electrónicas) e permite o intercambio de asentos rexistrais en forma de comunicacións electrónicas seguras entre as oficinas de rexistro e os organismos competentes, achegando evidentes beneficios tanto ao cidadán como ás Administracións Públicas.
- Intercambios de información a través do Portal de Comunidades Autónomas . O Portal de Comunidades Autónomas da Secretaría de Estado de Administracións Públicas (SEAP) prové servizos ás AAPP que lle permiten dispor, de forma centralizada, dun conxunto de aplicacións e utilidades. Doutra banda, a documentación que as Entidades locais pon a disposición do SEAP almacénase no servizo de xestión de documentación das Entidades locais.
- Enderezo electrónico Habilitado e Catálogo de Procedementos do Servizo de Notificacións Electrónicas . Permite a práctica da notificación por medios electrónicos ao facilitar aos interesados o acceso ao contido do acto obxecto de notificación, acreditando data e hora da posta a disposición e acceso ao contido, de forma segura e fidedigna.
- Rede SARA , como rede de comunicacións das Administracións Públicas, permite o intercambio seguro de información entre as aplicacións das Administracións Públicas conectadas a través dunha plataforma básica de comunicacións.
- Plataforma de validación e firma electrónica @FIRMA . é un conxunto de produtos e servizos de certificación e firma electrónica, que se pon a disposición das AAPP, para fomentar a posta en marcha e o despregamento de aplicacións informáticas e servizos de Administración electrónica que requiran validación de firma electrónica baseada en certificados, autenticación, xeración de firma electrónica ou selaxe de tempo na súa relación cos cidadáns, empresas e organismos.
Administración Electrónica en España
A través da Administración electrónica, os cidadáns realizaron en 2013 na Administración Xeral do Estado 370,5 millóns de trámites electrónicos (76%) fronte a 117,7 millóns de trámites non electrónicos (24%). En 2014, no primeiro semestre, os trámites electrónicos suman 205 millóns (78,6%) fronte a 55,7 millóns de trámites non electrónicos (21,4%).
Hoxe, os máis de 4.300 trámites e servizos públicos aos que se pode acceder por vía electrónica producen aforros importantes, só en 2013 o aforro superou os 16.600 millóns de euros, entre outros motivos, segundo o modelo estándar de custos homologado pola UE, porque unha xestión electrónica ten un custo medio de só 5 euros, fronte a 80 euros dun trámite presencial. E unha notificación postal costa 2,55 euros, mentres unha notificación electrónica apenas custa 0,03 euros.
A Administración electrónica española, ademais, recibiu recentemente importantes recoñecementos internacionais: A plataforma de Intermediación de datos obtivo o pasado mes de xuño un Premio a ONU á Mellora dos Servizos Públicos, un dos galardóns internacionais máis prestixiosos á excelencia no sector público.
Doutra banda, a plataforma Emprende en 3, para crear unha empresa en 3 días por vía electrónica, conseguiu en outubro o premio ao mellor proxecto europeo de promoción empresarial (EEPA), da Comisión Europea, na categoría "Improving the Business Environment". Así mesmo, a semana pasada, o Banco Mundial valoraba moi positivamente no seu informe Doing Business, a simplificación da Administración electrónica española para a posta en marcha dun negocio.
- Cooperación interadministrativa
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8