accesskey_mod_content

Formulario Web de Solicitude de Soporte Técnico ao CAID

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

04 marzo 2011

El 4 de Marzo se puso en producción un nuevo canal para la apertura de incidencias con el Centro de Atención a Integradores y Desarrolladores (CAID)

A los canales habituales de correo electrónico y teléfono se une el del formulario WEB de solicitud de soporte técnico, al que se accede desde el portal PAe_CTT mediante un enlace ubicado en el párrafo de Contacto que aparece en la pestaña de información General del servicio.

Este formulario contén os datos necesarios para abrir unha solicitude de soporte: Nome do organismo, Persoa de Contacto (Nome, Apelidos, teléfono e dirección de correo), Contorna afectada, Campo de texto no que describir os requirimentos do Usuario e tres campos máis que permiten anexar ficheiros con información complementaria como ACL’s, Log’s, etc.… A solicitude procésase cando se pulsa o botón “Enviar por correo electrónico”.

Iniciativas destinatarias deste novo servizo:

@firma: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/afirma
Cliente @asina: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/clienteafirma
TS@: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/tsa
Valide: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/valide
Stork: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/stork
Port@firmas: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/portafirmas
Política de firma e certificados: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/politicafirma

  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía