- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
A Plataforma de Intermediación de Datos supera os 80 millóns de transmisións en 2018
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
11 febreiro 2019
PID permite verificar ou consultar os datos dun cidadán que iniciou un trámite coa entidade. Deste xeito, o cidadán non terá que achegar documentos acreditativos por exemplo de identidade nin de residencia, nos trámites que inicie.
A Plataforma de Intermediación de Datos (PID), o servizo da Secretaría Xeral de Administración Dixital que simplifica a xestión da tramitación ante as administracións públicas mediante o intercambio automático de datos, superou por primeira vez en 2018 os 80 millóns de transmisións electrónicas, concretamente 80.959.315.
Figura 1. Transmisións de datos – SVD. Evolución anual
Ano | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cant | 1 | 4 | 15 | 16 | 17 | 25 | 30 | 38 | 52 | 50 | 78 | 80 |
Tamén o número de servizos de verificación e consulta de datos que os organismos tramitadores poden utilizar de forma automatizada seguiu crecendo en 2018: son xa 120 os servizos ofrecidos mediante a Plataforma de Intermediación ata o 31 de decembro do pasado ano.
Figura 2. Servicios intermediados. Evolución interanual
Ene | Feb | Mar | Abril | May | Jun | Jul | Agos | Sep | Out | Nov | Dic | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2016 | 68 | 71 | 71 | 76 | 76 | 76 | 76 | 76 | 76 | 76 | 78 | 78 |
2017 | 80 | 80 | 80 | 80 | 83 | 83 | 83 | 83 | 85 | 88 | 88 | 88 |
2018 | 92 | 98 | 98 | 109 | 110 | 110 | 110 | 110 | 110 | 113 | 113 | 120 |
Desde a súa posta en funcionamento realizáronse máis de 405 millóns de transmisións de datos a través da Plataforma de Intermediación o que supuxo un gran aforro a cidadáns, empresas e a propia Administración simplificando a tramitación dos procedementos administrativos.
O inicio dos trámites fíxose máis cómodo para o cidadán evitando que teña que achegar á solicitude documentos que acrediten a súa identidade, empadroamento, situación laboral, titulación académica, situación catastral, tributaria e un longo etcétera, ademais de reducir o volume de papel xestionado na administración. A administración sen papeis máis preto.
Figura 3. Evolución anual agregada de transmisións de datos
Ano | Transmisións de Datos |
---|---|
2007 | 1.304.921 |
2008 | 5.415.829 |
2009 | 20.611.691 |
2010 | 36.793.925 |
2011 | 53.265.080 |
2012 | 78.086.287 |
2013 | 107.929.548 |
2014 | 145.066.472 |
2015 | 198.663.248 |
2016 | 248.722.143 |
2017 | 325.863.969 |
2018 | 405.770.297 |
Para máis información sobre os indicadores da Plataforma de Intermediación de Datos pódese consultar a apartado "Intermediación de Datos" en DATAOBSAE DATAOBSAE
Máis información sobre a Plataforma PID en a solución PID-SVD do CTT.
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
- Infraestruturas e servizos comúns
- Cidadán
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8