O Modelo Obxectivo de Concello Dixital (MOAD) é a plataforma de tramitación dixital para concellos impulsada pola Consellería de Emprego, Empresa e Comerio, cuxo obxectivo é incorporar o emprego do TIC ao funcionamento das administracións locais andaluzas, pondo a disposición destes organismos un modelo sustentable para a prestación dos seus servizos públicos. Por iso, convértese nun produto fundamental para que estes adáptense facilmente aos requirimentos normativos e tecnolóxicos da Lei 11/2007, de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos Servizos Públicos .
Esta plataforma atópase implantada xa en 281 concellos de Andalucía e en proceso de despregamento noutros 100, o que supón que un de cada dous concellos andaluces utilizan esta plataforma de tramitación dixital para dar resposta á prestación dos seus servizos públicos dixitais.
MOAD está desenvolvido plenamente con software libre, o que permite aos concellos garantir o acceso electrónico dos cidadáns aos seus servizos públicos, as 24 horas do día e os 365 días do ano.
A través deste portal, os concellos, deputacións e mancomunidades poden pór a disposición dos seus empregados públicos e da cidadanía funcionalidades como:
- Plataforma de tramitación e integración.
- Unha intranet municipal.
- Ferramentas de administración electrónica (xestor de contidos e xestor documental).
- Portal web e oficina virtual de servizos.
E, desde o punto de vista dos cidadáns, MOAD inclúe 57 trámites electrónicos, seleccionados de entre os máis demandados por parte da cidadanía. Entre outras moitas cousas, o sistema permite:
- Pagar impostos municipais.
- Xestionar os teus datos no padrón.
- Presentar reclamacións.
- Obter licenzas de apertura para locais comerciais ou industriais.
- Modificar o domicilio fiscal.
- Solicitar servizos de asistencia aos servizos sociais
- Solicitar talla ou poda de árbores
Fonte orixinal da noticia (Xunta de Andalucía)
Fonte orixinal da noticia (Europa Press)