accesskey_mod_content

A metade de concellos andaluces xa utiliza a plataforma MOAD

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 novembro 2016

MOAD é a plataforma de tramitación dixital que impulsa a Xunta de Andalucía en colaboración coas deputacións provinciais para a plena prestación de servizos públicos electrónicos das administracións locais.

O Modelo Obxectivo de Concello Dixital (MOAD) é a plataforma de tramitación dixital para concellos impulsada pola Consellería de Emprego, Empresa e Comerio, cuxo obxectivo é incorporar o emprego do TIC ao funcionamento das administracións locais andaluzas, pondo a disposición destes organismos un modelo sustentable para a prestación dos seus servizos públicos. Por iso, convértese nun produto fundamental para que estes adáptense facilmente aos requirimentos normativos e tecnolóxicos da Lei 11/2007, de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos Servizos Públicos(Abre en nova xanela) .

Esta plataforma atópase implantada xa en 281 concellos de Andalucía e en proceso de despregamento noutros 100, o que supón que un de cada dous concellos andaluces utilizan esta plataforma de tramitación dixital para dar resposta á prestación dos seus servizos públicos dixitais.

MOAD está desenvolvido plenamente con software libre, o que permite aos concellos garantir o acceso electrónico dos cidadáns aos seus servizos públicos, as 24 horas do día e os 365 días do ano.

A través deste portal, os concellos, deputacións e mancomunidades poden pór a disposición dos seus empregados públicos e da cidadanía funcionalidades como:

  • Plataforma de tramitación e integración.
  • Unha intranet municipal.
  • Ferramentas de administración electrónica (xestor de contidos e xestor documental).
  • Portal web e oficina virtual de servizos.

E, desde o punto de vista dos cidadáns, MOAD inclúe 57 trámites electrónicos, seleccionados de entre os máis demandados por parte da cidadanía. Entre outras moitas cousas, o sistema permite:

  • Pagar impostos municipais.
  • Xestionar os teus datos no padrón.
  • Presentar reclamacións.
  • Obter licenzas de apertura para locais comerciais ou industriais.
  • Modificar o domicilio fiscal.
  • Solicitar servizos de asistencia aos servizos sociais
  • Solicitar talla ou poda de árbores

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)  (Xunta de Andalucía)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela) (Europa Press)

 

  • Cidadán
  • Goberno aberto, Informes e Estudos