- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Admitidas todas as EELL en lista de espera para o servizo do Portal da Transparencia na nube
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
21 outubro 2015
Xa son máis de 1100 as entidades locais adheridas e abrirase unha nova lista de espera para aquelas que queiran incorporarse a partir de xaneiro de 2016
O servizo do Portal da Transparencia na nube ten como obxectivo a creación do Portal da Transparencia ás Entidades locais, que se subscriban ao mesmo, así como de toda a infraestrutura TIC necesaria para aloxalos nas condicións de seguridade, interoperabilidade e accesibilidade requiridas pola Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno. Todo iso, de maneira gratuíta mediante o aproveitamento dos recursos comúns que ten dispoñibles a Dirección de Tecnoloxías da Información e Comunicacións.
Por decisión da Comisión de Seguimento do Acordo Marco MINHAP-FEMP, con data 15 de outubro pechouse a Fase II da implementación do servizo do Portal da Transparencia na nube, coa admisión de todas as entidades locais que estaban en lista de espera.
Adicionalmente na este Comisión aprobouse a apertura dunha nova lista de espera, na que se poderán incorporar aquelas entidades locais que sigan interesadas en adherirse ao servizo que presta a DTIC en xaneiro de 2016. A admisión definitiva destes casos será obxecto de deliberación pola Comisión de Seguimento na súa primeira reunión do próximo ano.
Este servizo está a ter unha importante acollida no ámbito local tal e como pon de manifesto as cifras actuais. Ata o momento, nas 2 fases de solicitude abertas, adheríronse 1157 entidades locais. Das cales 394 están a traballar xa nas contornas de preprodución e 13 iniciaron xa o pase definitivo a produción.
O principal reto no momento actual, é chegar con información e formación aos case 4000 usuarios que figuran no Rexistro de Responsables, tanto funcionais como técnicos. Nos próximos días a DTIC ten previsto inaugurar unha aula virtual para emitir sesións formativas en streaming, como novo servizo de formación a usuarios.
Máis información sobre como adherirse e utilizar este servizo na solución Transparencia na nube do CTT
- Goberno aberto, Informes e Estudios
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8