- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Posta en funcionamento do Servizo de Diagnóstico en liña do Observatorio de Accesibilidade Web
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
19 febreiro 2015
O servizo de diagnóstico en liña permite, a calquera departamento das Administracións Públicas, realizar análises automáticas de accesibilidade conformes á metodoloxía do estudo do observatorio de accesibilidade web.
Dentro da iniciativa do Observatorio de Accesibilidade Web púxose en funcionamento o servizo de diagnóstico en liña.
O servizo de diagnóstico en liña permite, a calquera departamento das Administracións Públicas, realizar análises automáticas de accesibilidade conformes ás metodoloxías dos estudos do observatorio. Actualmente atópase xa dispoñible os baseados na norma UNE 139803:2004.
A Comunidade Accesibilidade é un punto de encontro para os xestores de portais web das administracións públicas de calquera ámbito administrativo (AGE, CCAA, EELL, universidades, outros entes estatais, etc.). Nel pódese compartir información e experiencias e resolver dúbidas. Agora, entre os servizos dispoñibles, incorpórase o servizo de diagnóstico en liña. Calquera xestor das administracións públicas pode solicitar formar parte desta comunidade e facer uso dos servizos ofrecidos.
El servicio de diagnóstico permite, a partir de una URL indicada, la selección aleatoria de un número de páginas indicado. El servicio analizará estas páginas conforme al tipo de estudio seleccionado y remitirá en diferido un informe en formato PDF al correo electrónico indicado. Además de mostrar el detalle de los errores encontrados, el servicio realiza una estimación del nivel de accesibilidad de cada página asignándole además una puntuación de 0 a 10. Agregando todos los resultados se ofrece también una estimación de la situación global del portal.
Poderanse solicitar análise de portais dispoñibles en internet e de portais cuxo acceso estea restrinxido á rede SARA. No caso de portais internos das organizacións ou de portais que esixen unha autenticación previa, poderase utilizar a funcionalidade de análise de código fonte. Ademais pódese acoutar a selección aleatoria de páxinas a un directorio do portal o que permite realizar un mellor varrido na revisión da accesibilidade do portal.
Proximamente, o servizo de diagnóstico en liña será actualizado para ofrecer a posibilidade de solicitar análise conformes á metodoloxía do estudo do observatorio baseada na norma UNE 139803:2012.
- Accesibilidade
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8