Datos.gob.es recibe el Premio a la Innovación en la Administración Pública otorgado por la Comisión Europea

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

10 xuño 2013

El portal Datos.gob.es ha sido premiado en la categoría de ‘Iniciativas para la empresa’ por su originalidad, facilidad de reproducción e importancia económica y social

O portal web Datos.gob.es(Abre en nova xanela) , creado dentro do Proxecto Achega posto en marcha de maneira conxunta polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e o Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, a través de Red.es, resultou galardoado na edición 2013 dos ‘ Premios á Innovación na Administración Pública’(Abre en nova xanela) que outorga a Comisión Europea.

El acto de entrega de los premios ha tenido lugar hoy en la ciudad irlandesa de Cork, en el marco de una nueva edición de la Semana de las regiones innovadoras de Europa ( WIRE(Abre en nova xanela) , Week of Innovative Regions of Europe). Estes premios convócanse como parte da iniciativa ‘Innovation Union’(Abre en nova xanela) , una de las siete líneas de acción derivadas del plan estratégico ‘Europa 2020’ para el fomento del crecimiento, inclusión e innovación en la Unión Europea y sus estados miembros.

O portal Datos.gob.es foi premiado na categoría de ‘Iniciativas para a empresa’ pola súa orixinalidade, facilidade de reprodución e importancia económica e social. Nesta edición 2013 dos ‘Premios á innovación na Administración Pública’ han resultado galardoados 9 proxectos procedentes de Croacia, Finlandia, Holanda, Portugal, Eslovaquia, España, Suecia e Reino Unido.

A UE recoñece, desta forma, o papel que desempeña Datos.gob.es no seu labor de impulso ao sector público na apertura de datos e no fomento da súa reutilización por parte de empresas e cidadáns. Ao mesmo tempo, consolídase a posición de liderado de España no ámbito do Open Data e da reutilización de información do sector público, recentemente situada en segundo lugar en Europa, segundo a Plataforma ePSI (European Public Sector Information Platform(Abre en nova xanela) ), despois de Reino Unido.

Fonte orixinal da Noticia: Rede.es(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudios
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía