A Administración Electrónica no Goberno Vasco

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 setembro 2011

Unha administración orientada ao cidadán

En el año 2005, el Gobierno Vasco culminó la puesta en marcha de la Plataforma Tecnológica para la e-Administración, PLATEA. Dicha plataforma provee a las distintas aplicaciones del Gobierno Vasco de los sistemas necesarios para la digitalización de los procedimientos administrativos de acuerdo a la Ley 11/2007.

Desde a posta en funcionamento de PLATEA leváronse a cabo outras iniciativas innovadoras que o que pretenden é mellorar e achegar os servizos da Administración Electrónica aos cidadáns.

* Rede Pública Vasca de Centros Kzgunea. Desde o punto de vista funcional preténdese a redución da fenda dixital entre os colectivos de cidadáns con maior dificultade de acceso ás Novas Tecnoloxías. Por esta razón, púxose en marcha unha rede de centros públicos gratuítos para a formación e o uso dos Tics en todos os municipios de Euskadi.
* A Pasarela de Pago Móbil permite tramitar calquera ingreso en mobilidade directamente desde o lugar onde se xera a necesidade de pago. Eliminándose así esperas e desprazamentos innecesarios.
* A Interface de Interoperabilidade permite ao persoal tramitador responsable dun procedemento administrativo acceder desde o seu propio ordenados aos datos e certificados proporcionados por outras Administracións Públicas, con todas as garantías de legalidade e seguridade. Deste xeito evítase que os cidadáns teñan que achegar documentos que estean en poder das AAPP, dando así cumprimento aos requisitos da Lei 11/2007.

Pode atopar máis información destas iniciativas no CTT: Centros KZgunea , Pasarela de Pagos Móvil , Interface de Interoperabilidade

• Cidadán
  • Empresa