"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
Aínda que aínda hai unha brecha significativa entre os líderes e os atrasados na administración electrónica no catro puntos de referencia de nivel superior, reduciuse constantemente nos últimos anos. El informe tamén destaca como a confianza no goberno é cada vez máis importante para as persoas.
El informe de referencia de administración electrónica 2019 revela que os principais candidatos europeos en administración electrónica son Malta , Estonia e Austria . Estes países obteñen o puntaje máis alto en termos de madurez xeral . Letonia , Lituania e Finlandia seguen de preto. En xeral, os países de o sueste de Europa obteñen unha puntuación inferior á media da UE28 + do 65%.
Onde lle vai mellor á UE? Onde deberiamos mellorar?
El progreso é visible para o catro puntos de referencia de nivel superior. Europa está máis avanzada en termos de centrado no usuario , o que demostra que as administracións públicas vixían as necesidades e preferencias de os usuarios . A pesar de as melloras, necesítanse máis esforzos para mellorar as dimensións de administración electrónica de Transparencia, mobilidade transfronteiriza e habilitadores clave.
El ano pasado, o Benchmark de Administración Electrónica incluíu os resultados de as primeiras probas piloto de seguridade en sitios web públicos . Este piloto repetiuse na avaliación deste ano. Los resultados mostran que aínda queda traballo por facer para fortalecer a seguridade dos servizos públicos en liña.
Como se mide o rendemento?
O rendemento xeral mídese como un puntaje media de catro puntos de referencia de nivel superior (cada un dos cales inclúe múltiples subindicadores):
- Centrado no usuario (a medida en que un servizo se proporciona en liña, a súa facilidade de uso móbil e a súa facilidade de uso);
- Transparencia (das operacións das autoridades gobernamentais, os procedementos de prestación de servizos e o nivel de control que os usuarios teñen sobre os seus datos persoais);
- Mobilidade transfronteiriza (a medida en que os servizos públicos están dispoñibles para os cidadáns europeos a través das fronteiras nacionais);
- Habilitadores clave (a dispoñibilidade de eID , documentos electrónicos e fontes auténticas, etc.).
Centrado no usuario
O punto de referencia de nivel superior centrado no usuario obtén o puntaje máis alto, cun 85% para a media EU28 +. O punto de referencia centrado no usuario componse dos indicadores de dispoñibilidade en liña, usabilidade e facilidade de uso móbil. Hay máis marxe de mellora para a compatibilidade móbil, que obtén un 68% para a media da UE28 +.
Transparencia
O índice de referencia de transparencia de nivel superior obtén un 62% para a media da UE28 +, cun puntaje baixo no indicador de prestación de servizos (55%) e un puntaje máis alto no indicador de organizacións públicas (72%).
Mobilidade transfronteiriza
O índice de referencia de nivel superior de mobilidade transfronteiriza é o máis baixo do catro puntos de referencia de nivel superior (53% para a media da UE28 +). Los puntajes de mobilidade transfronteiriza dos cidadáns son considerablemente máis baixos que para as empresas, con 48% fronte a 63%.
Habilitadores clave
Los habilitadores clave O nivel de referencia de nivel superior é do 58% (media da UE28 +). Os indicadores eID e Authentic sources puntúan un 54% e 55%, os indicadores eDocument e Digital Post obteñen unha puntuación máis alta (65% e 63%).
Que máis hai? Unha perspectiva exploratoria de benchlearning
O exercicio de avaliación comparativa de administración electrónica ten como obxectivo comparar o desempeño da administración electrónica entre países con características similares , como as características de status quo e os impulsores de innovación. Nos permite identificar países cun contexto similar que lles vai ben e países que poderían facelo mellor. De esta forma, o enfoque de avaliación comparativa de eGoverment súmase á difusión das mellores prácticas . O exercicio de aprendizaxe comparativa podería dar unha indicación de como as características dos países poderían influír no desempeño do goberno electrónico, o que suxire oportunidades para mellorar a eficiencia das políticas de goberno electrónico. O rendemento da administración electrónica mídese mediante dous indicadores: penetración e dixitalización.
- A penetración captura a adopción dos servizos de administración electrónica en liña.
A media europea para este indicador aumentou desde o ano pasado a 57% (+ 4%), con países que mostran unha ampla gama de puntajes.
- A dixitalización mide o nivel de dixitalización do back e front office das administracións públicas.
A media europea sitúase no 68%, cun aumento do 5% desde o ano pasado.
Estonia, Letonia e Lituania son países cun rendemento superior tanto en dixitalización como en penetración, como se mostra arriba coas frechas cara arriba e cara á dereita. Dinamarca, España e Francia teñen un rendemento superior en Penetración, mentres que o seu rendemento é, en media, en dixitalización. O Reino Unido e Rumania teñen un rendemento superior en penetración pero un rendemento inferior en dixitalización.
Austria e Portugal teñen un rendemento superior en dixitalización e mostran un rendemento media en penetración. Malta ten un rendemento superior en dixitalización pero un rendemento inferior en penetración.
Bulgaria, Chipre, Finlandia, Irlanda, os Países Baixos, Polonia e Suecia funcionan de acordo con os indicadores relativos, é dicir, coinciden coas expectativas en función das súas características.
Bélxica, República Checa, Grecia, Italia, Luxemburgo e Eslovenia teñen un rendemento inferior en Penetración dadas as características do seu país, mentres que se desempeñan de acordo con as expectativas en termos de dixitalización.
En cambio, mirando á dixitalización, Croacia e Eslovaquia teñen un rendemento inferior, mentres que están en liña coas medias de penetración. Alemaña e Hungría son os únicos países que mostran un rendemento relativo por baixo da tendencia europea, tanto en penetración como en dixitalización.
Antecedentes
O informe de referencia da administración electrónica avalía o progreso na compoñentes clave do Plan de acción de administración electrónica 2016-2020, a Declaración de Tallin e a realización dun mercado único dixital europeo. O Benchmark de eGovernment utiliza 8 eventos da vida para capturar o panorama dos servizos públicos. Cada evento da vida mídese unha vez cada dous anos: inicio de negocios, perda e procura de traballo, estudos e familia obsérvanse nos anos pares, operacións comerciais regulares, mudanzas, ser propietario e conducir un automóbil e comezar un procedemento de reclamos menores nos anos impares Dada a actualización metodolóxica en 2016, só un número selecto de indicadores permiten comparacións ao longo do tempo.
Material de referencia de administración electrónica
Fonte orixinal da noticia
- Cooperación interadministrativa
- Goberno aberto, Informes e Estudos